اخاذی با لباس مامور راهور
 

 

فردی که تحت‌پوشش مامور راهنمایی‌ورانندگی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.
چندی پیش اپراتور مرکز پیام منطقه دو پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ اعلام کرد فردی میانسال با البسه پلیس راهنمایی‌ورانندگی درحال گفت‌وگو و مشاجره با راننده یک خودروی سواری است و با توجه به این‌که این اقدام عجیب به‌نظر می‌رسید، توجه ماموران انتظامی و راهنمایی‌ورانندگی منطقه را جلب کرده و آنان برای بررسی با هماهنگی‌های انجام‌شده به محل اعزام شدند.
زمانی که ماموران به محل رسیدند، متهم سعی کرد از محل فرارکند که سرعت عمل ماموران مانع وی شده و این فرد دستگیر شد و در همان محل مشخص شد این فرد با جعل عنوان پلیس راهنمایی‌ورانندگی، جلوی یک راننده سواری را گرفته و سعی دارد به عناوین مختلف از وی اخاذی کند.
‌ ماموران، متهم را بازداشت کرده و وی را به همراه راننده شاکی به کلانتری منتقل کردند که در بازجویی‌های انجام‌شده متهم به جرم خود مبنی‌بر جعل عنوان و سوءاستفاده از لباس ماموران راهنمایی‌ورانندگی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. ماموران پلیس در همه زمان کارت شناسایی معتبر همراه دارند و پیش از روبه‌رو شدن با شهروندان و ادای احترام کارت شناسایی خود را نشان می‌دهند و شهروندان در صورت برخورد با مواردی که غیر از این روی می‌دهد، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/134456/اخاذی-با-لباس-مامور-راهور