از مذاکرات هسته‌ای در عمان تا رأی اعتماد به وزیر علوم
 

 

1- یک سناتور سنای آمریکا به تویيتر KHAMENEI.IR واکنش نشان داد. سایت جوان وابسته به سپاه پاسداران این خبر را منتشر کرد و گفت: ‌در میانه مذاکرات هسته‌ای در عمان پای توییت KHAMENEI.IR به مجلس سنای آمریکا باز شد. «لیندسی گراهام» یکی از سناتور‌های سنای آمریکا روز چهارشنبه با یک تصویر بزرگ از تویيت KHAMENEI.IR در رابطه با اسراییل در سنای آمریکا حاضر شد. این سناتور ایالت «کارولینای‌جنوبی» در نطق خود به تويیت KHAMENEI.IR در رابطه با چگونگی حذف اسراییل در سخنان رهبری اشاره کرد. این تويیت که روز یکشنبه گذشته و در میانه مذاکرات هسته‌ای عمان منتشر شده بود؛ یکی از محبوب‌ترین مطالب اکانت تويیتر KHAMENEI.IR بوده است. در این توییت آمده بود: «Why should & how can #Israel be eliminated? Ayatollah Khamenei's answer to 9 key questions.» که درباره چرایی و چگونگی نابودی اسراییل است.
2- فیاض زاهد استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک به مذاکرات هسته‌ای و سفر وزیر خارجه عمان به تهران واکنش نشان داد و نوشت: ‌«به نظر مذاکرات به بن‌بست بدی برخورده. جان کری، عمان بوده و بن‌علوی در راه تهران است. گویا روحانی انتظاراتی بحق مطرح کرده که برآوردنش برای آمریکایی‌ها آسان نخواهد بود!»
3- سایت «نماینده» متعلق به حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، کمتر از 20ساعت قبل از جلسه رأی اعتماد دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت علوم، دو مطلب اصلی خود را علیه گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی اختصاص داده است. نویسنده یکی از مطالب می‌نویسد: «داستان وزارت علوم در دولت یازدهم تاریخی شد، تاریخی شد تا آیندگان به یاد آورند که روزگاری، اصلاح‌طلبان چه به روز اعتدال آوردند.» اما در گزارش دیگری که در اسلایدر سایت حدادعادل قرار گرفته، با عنوان «مجلس به وزرای پیشنهادی غیراعتدال‌گرا رأی نمی‌دهد» نوشته شده است: «وکلای ملت در جلسه استیضاح فرجی‌دانا و رأی اعتماد به نیلی‌احمدآبادی، فرافراکسیونی عمل کردند و در جلسه روز سه‌شنبه باز این رویه تکرار خواهد شد.»
4- سایت «جمهوریت» نزدیک به علی لاریجانی رئیس مجلس هم در گزارشی به اما و اگر نمایندگان درباره اعتماد مجلس به دانش‌آشتیانی پرداخته و در تیتر آن آورده است: «سکانداری وزارت علوم؛ این‌بار نوبت کیست؟»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/13386/از-مذاکرات-هسته‌ای-در-عمان-تا-رأی-اعتماد-به-وزیر-علوم