دادستان اردبیل: با عاملان ناامنی در شهر برخورد جدی می‌شود
 
قداره‌کشی مردان شرور در بیمارستان وحشت آفرید
 

 

شهروند| درگیری 2 گروه اراذل و اوباش یک محله در اردبیل به ساختمان 2 بیمارستان کشیده شد. مردان قداره‌کش با هجوم به داخل بیمارستان‌ها رعب و وحشت آفریدند و درحالی‌که تصویرشان توسط دوربین‌های بیمارستان ثبت شد متواری شدند. وقتی دو گروه اراذل و اوباش با قمه و قداره در محله «پناه‌آباد» اردبیل با هم درگیر شدند هیچ‌کس تصور نمی‌کرد ادامه خشونت‌هایشان به بیمارستان هم کشیده شود.
از بیمارستان سبلان تا فاطمی
 عصر روز یکشنبه 25 آبان‌ماه 3 مرد جوان که جراحات ناشی از چاقو و قمه در آنها دیده می‌شد به بیمارستان سبلان اردبیل منتقل شدند. کادر پرستاری بیمارستان مشغول مداوای آنها بودند که ناگهان صدای فریاد چند مرد در راهروی بیمارستان پیچید. آنها درحالی‌که چاقو و قمه در دست داشتند به سمت همراهان مجروحان حمله‌ور شدند. همزمان با این حرکات عجیب و غریب یکی از مصدومان حادثه به بیمارستان فاطمی منتقل شد. انتقال این بیمار به یک بیمارستان دیگر کافی بود تا وحشت‌آفرینی مردان اوباش به آن‌جا هم کشیده شود.  بعد از انتقال مرد سوم به بیمارستان فاطمی، پرسنل این بیمارستان مشغول مداوای او شدند. این مجروح که جراحات ناشی از زخم چاقو و علایم سردرد و تهوع داشت، روی تخت خوابیده بود که ناگهان باز هم گروهی 14نفره از اراذل و اوباش به بیمارستان فاطمی وارد شدند. دو گروه دوباره به جان یکدیگر افتادند. نگهبانان و پرسنل نیروی انتظامی با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شدند تا به درگیری پایان دهند. اما مردان قداره‌کش با تهدید چاقو و قمه قصد داشتند تا جو را متشنج کنند. حرکات و رفتارشان عجیب بود و به سوی افراد ناشناس نیز حمله‌ور می‌شدند تا این‌که شاهدان حادثه پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. وقتی صدای آژیر خودروهای پلیس در محوطه بیمارستان پیچید مردان شرور پا به فرار گذاشتند. ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و توانستند 2 نفر از آنها را دستگیر کنند.
برخورد شدید با عاملان ناامنی
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تأیید این خبر گفت: «عده‌اي از اراذل و اوباش پس از درگيري و مجروح كردن همديگر در محله وحدت اردبيل جهت مداوا به بيمارستان فاطمي مراجعه کرده‌اند كه در محل بيمارستان، ضمن ايجاد رعب و وحشت در ميان مراجعه‌كنندگان، مجدداً با يكديگر درگير شده و 2 نفر از نگهبانان بيمارستان را نيز مورد ضرب‌وشتم قرار داده و متواري شدند. در اين راستا به محض اطلاع از این حادثه پرونده را پیگیری کردم و به پلیس امنیت دستور دادم تا به سرعت عوامل این حادثه را شناسایی کنند و به مراجع قضایی تحویل دهند. با عوامل ناامنی در بیمارستان فاطمی استان اردبیل برخورد جدی می‌شود. در مورد حفظ امنیت و آرامش شهر و شهروندان به هیچ‌وجه مماشات نمی‌کنیم و با عوامل هرگونه بی‌نظمی به شدت برخورد می‌شود.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/13340/قداره‌کشی-مردان-شرور-در-بیمارستان-وحشت-آفرید