سینمای جهان
 

 

به نوشته ورایتی کلایو اوون مشغول مذاکره با پارامونت است تا در صورت توافق به ویل اسمیت بپیوندد و در فیلم جدید آنگ لی تحت عنوان متولد برج جوزا نقش ضد قهرمان را بازی کند. هنوز جزییات نقشی که به این بازیگر پیشنهاد شده مشخص نیست. بازیگر نقش اول زن فیلم هم از بین تاتیانا ماسلانی، مری الیزابت وینستد و الیزابت دبیکی انتخاب خواهد شد. داستان فیلم درباره آدمکشی پا به سن گذاشته است که با نسخه جوان‌تر خودش روبه‌رو می‌شود. این فیلم اکشن برای اکران در پاییز 2019 آماده می‌شود.
به گزارش‌ هالیوود ریپورتر، ترنس مارش، هنرمند برنده دو جایزه اسکار و کارگردان هنری و طراح صحنه فیلم‌های مطرحی همچون رستگاری شاوشنک، دکتر ژیواگو و مردی برای تمام فصول در  ۸۶ سالگی درگذشت. ترنس مارش پس از چهار ‌سال مبارزه با بیماری سرطان، در خانه‌ خود در پسیفیک پلسیدس لس‌آنجلس درگذشت. این خبر توسط ساندرا مارش، همسر و مدیر برنامه‌های وی اعلام شده است. گفتنی است به واسطه‌ فعالیت‌های سینمایی مارش در ‌سال ۲۰۱۰ جایزه‌ یک عمر دستاورد هنری از طرف انجمن کارگردانان هنری سینما به وی اهدا شده بود.
آلن دلون محبوب که به صراحت لهجه شهره است، در گفت‌وگویی با پاری مچ درباره مسائل مختلف ازجمله زندگی، مرگ، عشق و زیبایی سخن گفته است. دلون می‌گوید از زندگی لذت فراوان برده و تأکید کرده که همه چیز داشته، همه چیز را شناخته و همه چیز را دیده است. به گفته او بازیگری حرفه‌ای است که باید به آن اعتقاد و ایمان داشت: درواقع من هرگز بازی نکرده‌ام بلکه زندگی کرده‌ام؛ این‌گونه بود که خیلی زود دریافتم عاشق این حرفه‌ام.
اینترتینمنت ویکلی می‌نویسد دانیل رادکلیف به حضور جانی دپ در دنباله جانوران شگفت‌انگیز واکنش نشان داد. انتخاب جانی دپ که متهم به آزار همسر سابقش است، برای حضور در جدیدترین فیلم هری پاتر انتقاداتی را متوجه رولینگ نویسنده، دیوید ییتس کارگردان و استودیو برادران وارنر کرده است و حالا رادکلیف گفته: می‌توانم درک کنم چرا مردم از این جریان به خشم آمده‌اند. سر فیلم هری پاتر کسی بود که به خاطر مصرف علف تنبیه شد. واضح است که اتهام جانی بسیار سنگین‌تر از این حرف‌ها بوده است؛ اما....
به گزارش فاکس‌نیوز، لیام نیسون بازیگر اکشن با صراحت نسبت به رسوایی‌های اخیر ‌هالیوود هشدار داد و گفت جنجال و اتهام‌زدن به دیگران در‌ هالیوود شبیه جن‌گیری شده است. بازیگر ربوده شده گفت: یک دفعه افرادی خیلی مشهور با اتهام جنسی روبه‌رو می‌شوند؛ آن هم برای این‌که مثلا در یک میهمانی دست‌شان را روی شانه یک همکار گذاشته‌اند. بعد هم به سرعت مجبور می‌شوند کارشان را ول کنند. چنین تهمت‌هایی با آنچه درباره رفتار کوین اسپیسی یا واینستاین رخ داده متفاوت است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/122894/-سینمای-جهان