ورزش جهان
 

 

احتمال افزایش جریمه نقدی رونالدو به ۳۰‌میلیون یورو|  واحد کارشناسی اداره خزانه‌داری اسپانیا اتهامات وارده به کریستیانو رونالدو را -کسی که اداره مالیات اسپانیا از او به فرار از پرداخت 14.8‌میلیون یورو از مالیات درآمدهایش شکایت کرده است- تأیید کرد و اکنون احتمال دارد جریمه کاپیتان تیم‌ملی پرتغال بابت این تخلف افزایش پیدا کند. به این ترتیب احتمالا جریمه رونالدو به همراه سود آن به حدود 30‌میلیون یورو از سوی دادستانی اسپانیا خواهد رسید.
عمارت جدید جیمز در لس‌آنجلس|  لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز که از او به‌عنوان بهترین بازیکن حال حاضر بسکتبال جهان یاد می‌شود، به‌تازگی عمارت اعیانی جدیدی را در محله «بِرِنت وود» شهر لس‌آنجلس به ارزش 17‌میلیون پوند خریداری کرده است. این عمارت، دارای 8 اتاق خواب، 9حمام، سینما، سالن بدنسازی، اتاق ویژه استعمال دخانیات، سونا و حتی سطح شیبدار متحرک برای حرکت بین اتاق‌ها و اماکن مختلف این خانه 1470متری مربعی است.
نیمار به‌ خاطر مشکلات خانوادگی به برزیل رفت| ‌ نیمار که بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر لیل را به ‌خاطر محرومیت از دست داد،‌ به خاطر یک مشکل خانوادگی بزرگی به صورت اضطراری به برزیل سفر و تمرینات و اردوی تیم خود را ترک کرده است. به این ترتیب نیمار چند روز در برزیل خواهد ماند تا به مشکل خانوادگی به وجودآمده رسیدگی لازم را داشته باشد.
حضور روانپزشک برای جلوگیری از خشونت و تجاوز در المپیک زمستانی 2018|  حدود 2500متخصص پزشکی در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 حضور خواهند داشت. مسئولان برگزاری بازی‌ها برای جلوگیری از خشونت و تجاوز جنسی که اخیرا به موضوعی نگران‌کننده در دنیای ورزش تبدیل شده است، در دوران برگزاری بازی‌ها، تعدادی روانپزشک استخدام کرده‌اند. برای نخستین‌بار است که برای مسابقات بزرگ ورزشی از روانپزشک استفاده می‌شود.
سرمربی دورتموند اخراج شد|  سران بورسیادورتموند بعد از کسب نتایج ضعیف، پیتر بوش را از سمت خود اخراج کردند. بورسیادورتموند عملکرد ضعیفی در این فصل داشته است و در هشت بازی اخیر خود در لیگ آلمان طعم برد را نچشیده است و به رده هفتم جدول رده‌بندی سقوط کرده است. شکست 2 بر یک برابر وردربرمن پایانی بر حضور کوتاه‌مدت این مربی 54 ساله بود. دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا هم از گروه خود حذف شد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/119674/ورزش-جهان