ورزش جهان
 

 

کاناوارو جانشین لیپی
پس از کناره‌گیری مارچلو لیپی از مربیگری گوانگژو، فابیو کاناوارو، کاپیتان تیم او در جام‌جهانی 2006، سکان هدایت تیم چینی را برعهده گرفت. مرد سال 2006 فوتبال جهان که پیش از این در کادر فنی الاهلی امارات هم حضور داشت با در اختیار گرفتن پست سرمربی سابقش، اولین تجربه مربیگری خود را پشت سر خواهد گذاشت.

ماده محترقه در سخنرانی بلاتر
یک گروه 70 تا 100 نفره دانشجویی پس از ناکامی در حضور در سخنرانی اخیر سپ بلاتر، رئیس فیفا، ماده محترقه دودزا به سمت عالی‌ترین مقام اجرایی فوتبال پرتاب کردند! این گروه موفق به ورود به محل سخنرانی نشده و با دخالت پلیس متفرق شدند. دراین حادثه کسی آسیبی ندید.

آدریانوی قاچاقچی، 15‌سال در زندان
نوبت  به آدریانو رسید تا در مظان اتهام و در آستانه افتادن به زندان قرار بگیرد. ستاره سابق اینتر و فیورنتینا به جرم تهیه یک موتورسیکلت برای گروهی قاچاقچی موادمخدر تحت پیگرد پلیس قرار گرفته و گفته می‌شود طبق قانون موجود در برزیل درباره همکاری افراد با کارتل‌های موادمخدر، احتمالا زندانی شدن به مدت 10 تا 15‌سال در انتظاراين بازيكن است.

رونالدو، مغلوب یک بوکسور
رونالدو، رودریگس و مسی در جدیدترین جدول پردرآمدترین ورزشکاران دنیا، جای خود را به بوکسوری به نام فلوید مای وتر دادند. این شخصیت برجسته درحالی با درآمدی سالی 105‌میلیون دلار بالاتر از نفراتی مانند رونالدو و لبران جیمز قرار گرفته که درست مانند اکثر چهره‌های سرشناس وادی ورزش، عمده این درآمد را مدیون حضور در تبلیغات و پول پرداختی اسپانسرهاست.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/11852/ورزش-جهان