خبرنامه
 

 

 خزانه‌دار کل هلال ابقا شد
شهروند|  رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مهدی علیپور، خزانه‌دار کل این جمعیت را در سمت خود ابقا کرد. دکتر علی‌اصغر پیوندی در حکم مهدی علیپور، خزانه‌دار جمعیت هلال‌احمر، آورده است: «نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم در سمت «خزانه‌دار کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران» ابقا می‌شوید. با عنایت به اهمیت حوزه کاری مربوطه انتظار دارم ضمن بهره‌گیری از تجارب ارزشمند خود و تمامی افراد صاحب‌نظر متعهد، همچون گذشته در انجام وظایف مندرج در مفاد ماده 14 قانون اساسنامه جمعیت با اجرای دقیق قوانین و مقررات، اهتمام و توان علمی و اجرایی خویش را در جهت وصول درآمدها، حفظ دارایی، اموال، حقوق و منافع مالی جمعیت و نظارات کامل مالی بر تنظیم و اجرای بودجه و مصرف هزینه‌ها معمول دارید. توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

مراجعه 5600 نفر به پایانه‌های مرزی هلال
شهروند| رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ضمن تشریح پوشش امدادی هموطنان در ایام اربعین در داخل کشور، اظهار داشت: از اول تا 6 آبان‌ماه، 5‌هزار و 610 تن با مراجعه به پایانه‌های مرزی هلال‌احمر از خدمات امدادی لازم برخوردار شدند. مرتضی سلیمی درباره پوشش امدادی زائران در ایام اربعین حسینی گفت: در چهار مرز مهران،‌ خسروی، شلمچه و چزابه، پایانه‌های مرزی امداد و نجات برپا شده و در این پایانه‌ها، نیروهای هلال‌احمر به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. وی با اشاره به جزییات پوشش امدادی زائران در ایام اربعین حسینی از اول آبان تا روز گذشته در پایانه‌های مرزی هلال‌احمر افزود: در این مدت 5هزار و 610 تن به پایانه‌های مرزی هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند و به 491 نفر از مراجعان خدمات درمان سرپایی ارایه شده است؛ به‌علاوه 201 نفر از زائران از خدمات پزشکی ازجمله تست فشار و قند خون بهره‌مند شدند.

آخرین تیم تخصصی پزشکی هلال به کربلا رسید
شهروند|  آخرین گروه تیم پزشکی هلال‌احمر شامل 320 پزشک و پرستار و کادر درمانی متخصص به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران امام حسین(ع) همزمان با اربعین، وارد عراق شد. دکتر سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: آخرین تیم پزشکی هلال‌احمر، شامل 320پزشک و پرستار به عراق اعزام شد و با این حساب در مجموع یک‌هزار و 500تن در قالب تیم پزشکی هلال‌احمر از امروز در مراکز درمانی هلال‌احمر مستقر خواهند شد. وی با اشاره به استقرار 25 آمبولانس و 8 اتوبوس‌آمبولانس در عراق اظهار کرد: در هر آمبولانس 2 نیروی درمانی و در هر اتوبوس‌آمبولانس 8 نیروی درمانی استقرار خواهند یافت. 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/116411/خبرنامه