عدد خبر
 

 

60
درصد

ظرفیت کارخانجات کاشی‌وسرامیک تعطیل است

محمد روشنفکر رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با بیان این‌که کارخانجات به هیچ عنوان قادر به بازپرداخت بدهی‌های بانکی خود با نرخ‌های جدید نیستند،گفت: هم‌اکنون کارخانجات کاشی و سرامیک با کمتر از ۴۰‌درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

4
‌میلیون تومان

افزایش کرایه کامیون‌های ایران و ترکیه‌

محمد جواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری بااشاره به افزایش ۴‌میلیون تومانی کرایه حمل بار ترانزیت کامیون‌های ایرانی از پلمب باک کامیون‌های ترکیه‌ای در مرز ایران خبر داد و گفت: درصورت دستکاری پلمب با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

5/6
‌میلیون تن

میعانات گازی از پارس‌جنوبی صادر شد

از ابتدای‌سال جاری 6‌میلیون و 423‌هزار و 691 تن میعا نا ت گازی به ارزش 5‌میلیارد و 800‌میلیون و 106‌هزار و 979 دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است. مدیرکل گمرک منطقه انرژی پارس گفت: این میزان صادرات از حیث ارزش 76‌درصد رشد داشته است.

650‌
میلیارد تومان

سرمایه‌ خرد در دست مردم است

سهراب شرفی نایب‌رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران سرمایه‌های خرد در دست مردم را حدود 650‌میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بازار سرمایه و جذب سرمایه‌های خرد مردم در برنامه پنجم مغفول مانده است درحالی‌که این بازار پتانسیل بالایی‌ برای صادرات غیرنفتی دارد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/11544/عدد-خبر