آژير
 

 

نجات جوان 18 ساله از چنگال آدم‌ربایان در خاش
شهروند| عامل ربودن نوجوان 18ساله در کمتر از ۱۵ساعت از سوی پلیس دستگیر شد. سرهنگ «احمد ثمره‌حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان خاش درباره این پرونده گفت: «در پی کسب خبری مبنی بر ربوده‌شدن نوجوانی ۱۸ساله تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان بلافاصله کار خود را آغاز کردند. با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم‌ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است. ماموران با انجام اقدامات گسترده و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم‌ربایی را شناسایی كنند و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم‌ربا را که قصد فرار داشت، دستگیر و گروگان را آزاد کنند.» فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود مبنی بر اختلافات مالی گفت: «پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.»

مردی در بجنورد یک زن را به آتش کشید
ایلنا| مردی با ریختن بنزین روی یک زن، او را به آتش کشید.  سرهنگ علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اعلام این خبر گفت: «در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره آتش‌سوزی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با ریختن بنزین اقدام به آتش‌زدن یک زن کرد‌ه‌ است. با توجه به شدت سوختگی این زن به مرکز درمانی منتقل و از آن‌جا به علت شدت سوختگی به مشهد اعزام شد. متهم پس از آتش‌زدن از صحنه متواری شده بود و ماموران پس از شناسایی در پی دستگیری وی هستند. با هماهنگی مقام قضائی اقدامات و تحقیقات اولیه در این خصوص انجام شده و پرونده تحت‌ بررسی قرار گرفته است و علت و انگیزه آن
تا کنون مشخص نیست.»

کشف جسد یک مرد از چاه در مشهد
شهروند| زن جوان با همدستی یک مرد شوهرش را کشت و جسدش را داخل چاه فاضلاب انداخت.  حیدری، معاون دادستان مشهد با اشاره به کشف جسد یک مرد از چاه فاضلابی در مشهد گفت: «شواهد اولیه نشان می‌دهد موضوع فقدان مقتول از ناحیه برادرش حدود یک هفته قبل به پلیس اعلام شده که در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد فرد مفقود‌شده به قتل رسیده است. بررسی اولیه نشان می‌دهد كه انگیزه قتل مسائل غیراخلاقی از ناحیه همسر مقتول بوده است. با دستورات میرزایی، بازپرس ویژه قتل همسر مقتول بازداشت شد که نهایتا وی به ارتکاب قتل با همدستی یک مرد اقرار کرد. پس از این اقرارها با تلاش گسترده عوامل آتش‌نشانی جسد این مرد از داخل چاه فاضلاب خارج شد.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/114953/آژير