اقتصاد مجازی
 

 

سی کلینر ویروسی شد

فارس| کاربرانی که نرم‌افزار پاک‌سازی رایانه ‌سی‌کلینر را به روز کرده اند، باید هرچه سریع‌تر آن را پاک کنند، زیرا نسخه جدید آن آلوده به بدافزار است. به گزارش انگجت، این
 نرم افزار که برای پاک کردن و خالی کردن ظرفیت حافظه رایانه‌ها به کار می‌رود در سراسر جهان بیش از 130‌میلیون نفر کاربر دارد و هکرها موفق شده‌اند بدافزاری را به نسخه به روزشده آن تزریق کنند.CCleaner متعلق به شرکت امنیتی Avast است و بدافزار مخفی شده در آن ضمن سرقت کلمات عبور و دیگر اطلاعات حساس ذخیره شده در رایانه می‌تواند به رایانه‌های دیگر هم نفوذ کند.

پخش خودکار صدای ویدیو  
در اینستاگرام
ایسنا| اینستاگرام قابلیت جدیدی را افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت فعال کردن صدای یک ویدیوی اینستاگرام، صدای سایر ویدیوها نیز به‌طور خودکار پخش خواهد شد. به گزارش engadget، این قابلیت به این منظور تعبیه شده است که اگر کاربر در محلی قرار دارد که قادر نیست صداهای ویدیوهای مذکور را گوش کند، پس آن را فعال نمی‌کند و این برای سایر ویدیوها نیز به همین ترتیب عمل خواهد کرد.

تبدیل شماره موبایل و آدرس‌ به لینک
فارس| جیمیل سرانجام قابلیت تبدیل شماره‌های همراه و آدرس‌ها به لینک را به خدمات پست الکترونیک مذکور افزود. به گزارش ورج، جیمیل از این پس به‌طور خودکار آدرس‌ها، شماره‌های همراه و اطلاعات تماس را شناسایی و به لینک قابل کلیک مبدل می‌کند. خدمات یادشده هم از طریق وب و هم از طریق برنامه موبایلی جیمیل در دسترس است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/113032/اقتصاد-مجازی