بازیگر فیلم جدید اسپیلبرگ معرفی شد
 

 

 مارک ریلنس در نقش اصلی فیلم استیون اسپیلبرگ که با اقتباس از رمان محبوب رولد دال برای کودکان ساخته می‌شود، بازی خواهد کرد. این کتاب درباره یک غول بزرگ دوست‌داشتنی است.
اسپیلبرگ به‌عنوان کارگردان این فیلم گفت: از این‌که این بازیگر که قدرت دگرگون‌شوندگی دارد در سفر با ما به دنیای غول‌ها همراه خواهد شد، احساس هیجان و شگفتی دارد. وی افزود: ریلنس در طول مدت حرفه‌ای‌اش همیشه انتخاب‌های دلیرانه‌ای کرده است.
این در حالی است که کارگردان فیلم «پارک ژوراسیک» هم‌اکنون با ریلنس برای ساختن فیلم دیگرش که تریلری جاسوسی در دوران جنگ سرد است، مشغول همکاری است.
تولید فیلم «غول بزرگ مهربان» که در زبان انگلیسی به صورت مخفف به نام BFG شناخته می‌شود در اوایل ‌سال 2014 کلید می‌خورد.
در همین حال لوک کلی نوه رولد دال و مدیر اصلی میراث به‌جا مانده از رولد دال نیز ریلنس را یکی از بازیگران بزرگ بریتانیایی که در حال کار هستند، خواند.  وی گفت:  فکر این‌که او را در نقش تنها غول دوست‌داشتنی سرزمین غول‌ها ببینیم حتی موجب می‌شود خود BFG هم هیجان‌زده شود و واقعا به به‌به گفتن بیفتند.
ریلنس برنده سه جایزه تونی و دو جایزه اولیور، برای همکاری با تئاتر شکسپیر گلاب در لندن کاملا شناخته شده است. او به تازگی در انیمیشنی کودکانه نیز صداپیشگی کرده است.
کتاب «غول بزرگ دوست‌داشتنی» که نخستین‌بار در‌ سال 1982 منتشر شد درباره یک دختر یتیم به نام سوفی است که با یک غول مهربان دوست می‌شود.
دریم ورکز حقوق این کتاب را‌ سال 2011 خرید. کارگردان‌های مختلفی برای ساخت این فیلم انتخاب شدند که جان مدن و کریس کلمبوس سازنده «هری پاتر»
 از جمله آنها بودند اما سرانجام اسپیلبرگ اعلام کرد، می‌خواهد خودش این پروژه را در دست بگیرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/11210/بازیگر-فیلم-جدید-اسپیلبرگ-معرفی-شد