ویترین خانواده
 

 

حذف قیمت 5 گروه کالای دیگر
مهر|  با دستور محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، درج قیمت روی انواع محصولات کارخانه‌ای، کنسرو، کمپوت، سس، ترشی، شور، مربا و عسل دارای بسته‌بندی الزامی نیست. این موضوع درحالی رخ می‌دهد که پیش از این قیمت انواع شیرینی و شکلات، محصولات بهداشتی و سلولزی، اسنک و چیپس و پفک و... حذف شد.

شیوه جدید کلاهبرداری در عبدل‌آباد

ایسنا| این روزها شیوه‌های جدیدی در بازار عبدل‌آباد برای کلاهبرداری مرسوم شده است. سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو،  گفت: مدتی است در عبدل‌آباد مرسوم شده که پس از آن‌که یک خریدار تقلبی نسبت به خرید خودرویی اقدام می‌کند خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و در روزهای پس از آن هنگام ثبت سند در محضر عده‌ای حاضر می‌شوند و این‌گونه عنوان می‌کنند که خودرو مربوطه دارای مشکلات متعدد بوده و به‌عنوان مثال رنگ‌ یا چپ شده است.او ادامه داد: پس از این اتفاق، خریدار تقلبی از خرید خودرو منصرف می‌شود و دلالان بازار این‌گونه عنوان می‌کنند که حاضرند خودرو را چند‌میلیون زیر قیمت  خریداری کنند.

توقیف 5 برند متخلف توزیع قند و شکر
ایلنا| بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، پنج برند قند و شکر غیر استاندارد را شناسایی و توقیف کردند. در بازرسی‌هایی انجام شده قند و شکر با نام‌های تجارتی پاسارگاد، نوگل، فرجی، نگین و نریمان به علت نداشتن مجوز استاندارد، توقیف و از عرضه‌کنندگان متخلف آن به دادگاه شکایت شد. همچنین در جریان این بازرسی‌ها، خرما با نام‌های تجارتی الماس سیاه، ماهیدشت و انوشه به علت غیراستاندارد بودن توقیف شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/111549/ویترین-خانواده