ذره بین
 

 

فرود اضطراری در فرودگاه مهر‌آباد
هواپیمای شرکت آسمان به‌خاطر نقص فنی در فرودگاه مهرآباد فرود آمد. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در این رابطه گفت: یک فروند هواپیمای 727 شرکت آسمان صبح دوشنبه از فرودگاه امام به مقصد ایروان پرواز کرد که در بین راه با توجه به نقص فنی ایجادشده و با درخواست خلبان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد. وی با بیان این‌که مشکل فنی در قسمت چرخ این هواپیما دلیل اصلی این فرود بوده است، گفت: خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که در فرودگاه مهرآباد اندیشیده شد و همکاری و هماهنگی کلیه سازما‌ن‌های ذیربط این هواپیما بدون هیچ مشکلی در باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشست. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: کلیه مسافران این پرواز بدون هیچ‌گونه مشکلی از هواپیما خارج شدند و به وسیله یک هواپیمای جایگزین آنها را به مقصد خواهد برد.
همه مسافران سالم هستند
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اعلام كرد: هیچ‌كدام از مسافران بوئینگ 737 دچار مصدومیت نشده و همگی در سلامتی كامل هستند، حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس گفت:   خوشبختانه هواپیمای بوئینگ 737 به سلامت به زمین نشست. وی ادامه داد: گزارشی از مصدومیت و مجروح شدن مسافران به دست ما نرسیده و می‌توان گفت همگی در سلامت کامل به سر می‌برند.

مصدومان با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند
درگیری  اهالی 2 روستا در کرمانشاه
به دنبال درگیری اهالی دو روستا در سراب نیلوفر 10 تن مجروح شدند که 6 تن از آنها با اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافتند.  مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه به نامه‌نیوز گفت: در جریان درگیری اهالی دو روستا در منطقه سراب نیلوفر کرمانشاه 10 نفر مجروح شدند.  او گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه پس از اطلاع، به منطقه اعزام شدند که به دلیل زیاد بودن تعداد مجروحان این حادثه، درخواست اورژانس هوایی داده شد. آزادی گفت: با حضور اورژانس هوایی در منطقه 6 تن از مصدومان درگیری با اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام شدند. 4 مصدوم دیگر نیز با استفاده از آمبولانس به بیمارستان امام رضا (ع) در شهر کرمانشاه انتقال یافتند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/10974/ذره-بین