سفرنامه سلامت و امید در مبارکه
 
کمک فولاد مبارکه برای احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای
 

 

با ورود سفرنامه سلامت و امید داوطلبان هلال‌احمر به شهرستان مبارکه استان اصفهان، خیرین و نیکوکاران خانه داوطلب هلال‌احمر این شهر کمک‌های نقدی قابل ملاحظه خود را در قالب طرح باران مهربانی به بیماران نیازمند اهدا کردند.
در هفتمین روز از سفرنامه سلامت و امید که در شهر مبارکه اصفهان برگزار شد، بهرام سبحانی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه، رقمی برابر با 6‌میلیارد ریال جهت احداث و تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای در محورها و جاده‌های شهرستان و کمک به سلامت مردم را تقبل کرد. اجرای برنامه اهدای خون و تونل سلامت با همکاری و مشارکت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر نیز با اقبال عمومی روبه‌رو شد. روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری نیز بیش از یکهزار و پانصد و هشتاد نفر از مردم شهرستان‌های اصفهان و خمینی‌شهر از آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، خودامدادی، پیشگیری از بیماری‌ها و خدمات درمانی در زمینه بیماری‌های داخلی، عفونی، دندانپزشکی، اطفال، ارتوپدی، مغز و اعصاب، مشاوره تغذیه، شنوایی‌سنجی، توانبخشی و کار درمانی و... در سفرنامه سلامت ‌و امید بهره‌مند شدند.
تشکر نماینده مبارکه از هلال‌احمر
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز هلال‌احمر را یکی از ارگان‌ها و نهادهایی دانست که در حوزه امداد و نجات، بهداشت و سلامت مردم فعالیت‌های چشمگیری ارایه می‌دهد.
علی ایمانپور با بیان این‌که فعالیت داوطلبی، کار مقدس و پرمسئولیتی است، افزود: «جمعیت هلال‌احمر، بیشتر در حوادث و سوانح شناخته می‌شود اما امروز با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در حوزه سلامت، بهداشت، تأسیس خانه‌های داوطلب و کاروان سلامت به مناطق محروم، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.» او با بیان این‌که حمایت جمعیت هلال‌احمر از قشر ضعیف و محروم جامعه در لوای فعالیت‌های حمایتی، درمانی و سلامت، پشتوانه‌ای محکم برای دولت در اجرای طرح محرومیت‌زدایی مردم در مناطق مختلف کشور است، خدمات جمعیت هلال‌احمر را قابل تقدیر و تشکر دانست و تأکید کرد که سعی ما بیشتر کمک به درمان بیماران خاص و حمایت از آنهاست.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/10896/کمک-فولاد-مبارکه-برای-احداث-پایگاه‌های-امداد-جاده‌ای