شماره ۸۷۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد
صفحه را ببند
امشب، پایان رقابت‌های دور گروهی
برزیل اروپا به میدان می‌آید

شهروند|  روز آخر بازی‌های مرحله گروهی یورو 2016 با بازی اتریش- مجارستان و پرتغال- ایسلند دنبال می‌شود تا تیم‌های آماده دور دوم مسابقات شوند.
اتریش- مجارستان(ساعت30:  20)
اتریش هم مانند بسیاری از تیم‌های دیگر حاضر در یورو 2016، نان خوش‌اقبالی و افزایش سهمیه حضور تیم‌ها در این دوره را می‌خورد. آنها از جام‌جهانی 98 فرانسه تاکنون نتوانسته‌ بودند نتایج خوبی را کسب کنند اما اکنون  امید زیادی به بازیکنان شاغل در بوندس‌لیگا و لیگ برتر انگلیس دارند. اتریش عموما برای تمام بازی‌های رسمی و دوستانه با یک ترکیب ثابت به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد در بازی امشب نیز ترکیب همیشگی‌اش را حفظ کند. حالا همه انتظار دارند اتریش بعد از 20‌سال به توفیق در بازی‌های رسمی دست پیدا کنند. آنها با مجارستانی روبه‌رو می‌شوند که 30‌سال است کار خاصی در رده ملی انجام نداده است. مجارها از جام‌جهانی مکزیک تا به امروز نتوانسته‌اند تجربه خوبی در تورنمنت‌ها کسب کنند. این تیم در مرحله پلی‌آف، با شکست نروژ جواز حضور در یورو را کسب کرد و قبل از بازی‌ها نیز در دیداری تدارکاتی تیم کرواسی را شکست داد تا امید نزد مردمان این کشور افزایش یابد.
پرتغال- ایسلند (30:  23)
قطعا قدرتمندترین تیم گروه F پرتغال است؛ تیمی که بهترین بازیکن 20 اخیر را نیز به قول خودش در ترکیب دارد. پرتغال توانسته در مرحله انتخابی یورو 2016 هر 7 بازی را با پیروزی پشت ‌سر بگذارد. آنها کریستیانو رونالدو را دراختیار دارند؛ بازیکنی که با قهرمانی لیگ در قهرمانان اروپا آماده درخشش در یورو است و امید دارد به‌عنوان کاپیتان بتواند نخستین جام ملی خود را در این بازی‌ها کسب کند. البته پرتغال فقط معطوف به رونالدو نمی‌شود؛ آنها تجمیعی از بازیکنان با تجربه و با استعداد هستند. برزیل قاره سبز امشب باید به مصاف ایسلندی برود که در 3 بازی متوالی تیم‌های چک، هلند و لتونی را شکست داده است. ایسلند در شمال اروپا واقع شده که جمعیت کمی را نسبت به کشورهای بزرگ اروپا در خود جای داده است. ایسلند با تکیه به نقطه قوت خود یعنی سیستم دفاعی توانسته است که اکثر تیم‌ها در مراحل گروهی با تک گل و بدون گل خورده شکست دهد. آنها در انتخابی هلند را در آمستردام با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

 


تعداد بازدید :  253