شماره ۶۸۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
آغاز مجدد بارش‌ها از چهارشنبه

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، با توجه به کاهش شدت بارش‌ها طی امروز، آغاز مجدد بارش‌ها از روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. طی امروز همچنان شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم. این مسأله موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار گاهی با رعد و برق در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد.
امروز همچنین موقتا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد. از روز چهارشنبه مجددا با نفوذ سامانه دینامیکی به کشور ابتدا از سمت غرب و شمال غرب بارش‌ها آغاز شده و به تدریج سواحل شمالی، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور را نیز در برخواهد گرفت. بارش‌ها در روز چهارشنبه در نیمه غربی و شمال غرب و در روز پنجشنبه در سواحل شمالی کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، در بعد از ظهر با وزش باد و در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و باد و
گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای 31 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود. در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 6 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  214