محموله‌ اهدایی واکسن کووید_۱۹ دریافت شد 

نامه‌ قدردانی رئیس جمعیت هلال احمر از رئیس صلیب سرخ چین

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران برای تحویل محموله اهدایی واکسن کووید-۱۹ از کشور چین به ایران، در نامه‌ای از چن‌ژو، نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و رئیس صلیب سرخ چین قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران برای تحویل محموله اهدایی واکسن کووید-۱۹ از کشور چین به ایران، در نامه‌ای از چن‌ژو، نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و رئیس صلیب سرخ چین قدردانی کرد.

متن نامه‌ رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران به این شرح است:

«جناب آقای چن ژو،

نایب رئیس محترم فدراسیون بین‌الملل

و رئیس محترم صلیب سرخ چین

مایلم فرصت را غنیمت شمرده و مراتب درود خود را به شما و همکاران شما در صلیب سرخ چین ابلاغ کنم.

مایه خرسندی است به اطلاع برسانم محموله اهدایی واکسن کووید-۱۹ دریافت شده است و بدین‌وسیله مراتب آمادگی خود و همکارانم در جمعیت هلال احمر را برای همکاری‌های بیشتر بر اساس توانمندی‌ و وظیفه قانونی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم.

همانطور که مطلع هستید در جلسه اخیر روسای جمعیت‌های ملی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فدراسیون بین‌المللی موضوع تقویت روابط میان جمعیت‌های ملی به‌عنوان اعضای نهضت مورد بحث قرار گرفت و این امر منجر به افزایش وجهه و اعتماد در بین اعضای نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر خواهد شد.

یک‌بار دیگر تمایل و اراده خود برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه با صلیب سرخ چین را اعلام کرده و از تلاش‌های بشردوستانه شما در انجام هماهنگی‌ این امر خطیر تشکر می‌کنم.

امیدوارم همکاری‌های مفید و فعالیت‌های بشردوستانه ما در آینده ادامه یابد.»

 

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.