شماره ۱۸۳۱ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
روی خط سینمای جهان

«فیلم پرطرفدار انگل» رکورد زد. این کمدی سیاه کره‌جنوبی که برنده نخل طلای جشنواره کن امسال شد،  فروش خود در آمریکا را از مرز ۱۰‌میلیون دلار فراتر برد. این فیلم که نقدی اجتماعی از جامعه کره است، پیش از این از مرز فروش ۱۰۰‌میلیون دلاری در دنیا عبور کرده و تا یکشنبه پیش در بازار سینماهای خارج از آمریکا ۱۰۲‌میلیون دلار فروخته بود.
 
رومن پولانسکی کارگردانی که به خاطر اتهامات قبلی خود تحت تعقیب پلیس آمریکاست، دوباره دچار دردسری جدید شد. این بار طرف حساب او یک زن فرانسوی است که به روزنامه فرانسوی پاریزین گفته در ‌سال ۱۹۷۵ وقتی ۱۸ ساله بوده، از سوی پولانسکی مورد آزار قرار گرفته است. این جدیدترین اتهامی است که بعد از فرار پولانسکی از آمریکا در ‌سال ۱۹۷۸ به او زده شده است.
 
در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره داستان فیلم «آخرین کریسمس» در فضای اینترنت به جایی رسیده که تعداد زیادی از رسانه‌ها و افراد سعی می‌کنند پیچ پایانی قصه را پیش از اکران کشف کنند، امیلیا کلارک، بازیگر این فیلم از این رقابت برای لو دادن قصه انتقاد کرده است. کلارک درباره رقابت برای لو دادن پایان فیلم در مصاحبه با ایندی‌وایر خشم خود را ابراز کرده: «این واقعا آزاردهنده و ناامید‌کننده است. فیلم از چیزی که آدم‌ها حدس‌می‌زنند، پیچیده‌تر است.»


تعداد بازدید :  171