شماره ۱۷۷۳ | ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

گابریل کالدرون: «از بازیکنان راضی هستم اما از نظر فوتبالی بازی بهتری مد نظرم هست و تیم حریف هم آمده بود که ما بازی نکنیم. شما فوتبال این‌جا را می‌شناسید؛ من تو من شدید و بازی فیزیکی و سانترهای بلند. آنها فوتبالی که دوست داشتند را خوب بازی کردند. دوست دارم فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم اما وقتی حریف به شما اجازه نمی‌دهد خوب بازی کنید، مجبور هستیم که تغییرات و جابه‌جایی‌های داشته باشیم. اگر تیم میزبان زود گل نزد، بازیکنان عصبانی می‌شوند و در بازی‌های بعد اگر زود گل بزنیم بازی متفاوتی را شاهد خواهید بود.»

غلامرضا الماسی: «درباره حضور کمرنگ کارگردانان و نویسندگان کاربلد در تلویزیون باید گفت که یکی از دلایل همکاری‌نکردن نویسندگان و هنرمندان حتما می‌تواند انگیزه‌های مالی باشد. ممکن است تیم‌هایی که با هم شکل گرفتند، در فضای دیگری کار کنند و ممکن است در قواعدی که تلویزیون می‌خواهد، سیر نکنند. تلویزیون هیچ وقت مانعی برای نیروهایی که ۸۰‌درصد برای خود سازمان صداوسیما تربیت شده‌اند، نبوده است.»

محمد بنا: «قرار نبود نفرات اعلام شود؛ اما از نظر قانونی در زمان مشخصی باید اسامی تیم را به اتحادیه جهانی اعلام کنیم ولی چون من نمی‌توانم به بچه‌هایم دروغ بگویم و از طرفی آنها هم زرنگ هستند، ترکیب لو رفت. وقتی یکی یکی پیش من می‌آمدند و سوال می‌کردند، نمی‌توانستم به آنها دروغ بگویم از من می‌پرسیدند جریان ما چه می‌شود اولین کسی که آمد دو سه روز پیش علیاری بود که به او گفتم شما صدمه‌دیده هستید و فرد منتخب من‌ هادی ساروی است که همین دلایل بالا را هم برای او توضیح دادم اما هر چه می‌گفتم برای کشتی‌گیری که انتخاب‌نشده قانع‌کننده نیست.»

سولماز بدری: « به خاطر قوانینی که در کشور حاکم است، حتی در نقش همخوان هم صدای خانم نباید خیلی بلند شنیده شود. حتی گاهی مواقع شده درحالی‌که من آوازی را اجرا می‌کردم، صدا را کم کرده‌ و حتی بسته‌اند و این باعث شده زحمات گروه و این همه تمرین از بین برود که این بزرگترین مشکل است. به نظرم باید روال مشخصی وجود داشته باشد تا ما هم بدانیم که دقیقا باید چگونه اجرا کنیم.»


تعداد بازدید :  319