شماره ۱۶۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ بهمن
صفحه را ببند
بار دیگر هفت شهر عشق
نمایش بلاتکلیف روی صحنه

شهروند| بعد از اتفاقاتی که چندی پیش رخ داد و نمایش جنجالی هفت شهر عشق حتی بعد از آغاز بلیت‌فروشی از صحنه پایین آمد و اجرایش منتفی شد؛ به ‌نظر می‌رسید این پروژه را نیز باید به انبوه پروژه‌های سوخته هنرهای نمایشی این مرزوبوم اضافه کرد. اما دیروز روابط عمومی این پروژه جنجالی خبر داد که این نمایش با حضور بازیگرانی چون شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی به‌زودی روی صحنه خواهد آمد...
دیروز رسانه‌ها از قول دست‌اندرکاران پروژه هفت شهر عشق از اجرای نهایی این نمایش از هفتم اسفندماه‌ سال‌جاری به رهبری ارکستر فریدون شهبازیان و کارگردانی محمد حاتمی در تالار رویال‌هال خبر دادند. البته با این توضیح که این پروژه از نظر بازیگری و کارگردانی با نمایشی که قرار بود دی ماه امسال در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، تفاوت دارد، با تغییراتی در فهرست بازیگران و تغییر کارگردانش در سالن اسپیناس پالاس اجرا خواهد شد. در نمایش فعلی ژاله صامتی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازی دارند و محمد حاتمی نیز کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.
گفتنی ا‌ست پروژه جنجالی هفت شهر عشق قرار بود دی ماه ‌سال‌جاری به کارگردانی محمد عبدی‌زاده و با حضور بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو و پانته آ بهرام در تالار وزارت کشور و همچنین خوانندگانی چون سالار عقیلی، روزبه نعمت اللهی و روزبه بمانی روی صحنه رفته و تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فریدون شهبازیان نیز در این اجرا به‌عنوان گروه موسیقی در کنار اثر حضور داشته باشند. البته پس از چندی از سوی گروه اجرایی خبر از توقیف اثر در رسانه‌ها منتشر شد که اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.
حالا گفته می‌شود بلیت‌فروشی این نمایش از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه  آغاز می‌شود.


تعداد بازدید :  225