شماره ۱۵۰۶ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# خودت_بمال # علی_کریمی # مهدی_تاج


انتشار ویدیوی صحبت‌های پیرمردی که به وزیر بهداشت می‌گوید پول فیزیوتراپی ندارد و قاضی‌زاده‌هاشمی به او می‌گوید خودت بمال، به یکی از جنجالی‌ترین مباحث فضای مجازی و توییتر تبدیل شده است. در چنین فضایی بازار انتقاد از آقای وزیر هم داغ شده و اکثر کاربران اعتقاد دارند که پاسخ وزیر اصلا خوب نبوده و خنده اطرافیان وزیر بعد ازجمله جنجالی ‌هاشمی توهین‌آمیز بوده است. برای اینکه متوجه واکنش‌های مختلف مردم شوید، فقط کافی است هشتگ خودت بمال را که در توییتر ترندشده دنبال کنید. این برای چندمین بار است که وزیر بهداشت به خاطر اظهاراتش با واکنش انتقادی مردم در هفته‌های اخیر روبه‌رو می‌شود.

بازی سپیدرود در برابر پرسپولیس تحت‌تاثیر حضور علی کریمی روی نیمکت این تیم و رویارویی دوباره او با هواداران سرخ که حسابی او را دوست دارند، قرار داشت. علاوه بر بازیکنان و مربیان پرسپولیس هواداران هم یکشنبه شب برای جادوگر سنگ‌تمام گذاشتند و او را تشویق کردند. ویدیوی تشویق علی کریمی،‌ خوش‌وبش او با تمام بازیکنان پرسپولیس و مربیان این تیم هم یکی از پربازدیدترین ویدیوها در اینستاگرام و توییتر بود. البته عصبانیت جادوگر از وقت تلف‌کردن‌های دروازه‌بان سپیدرود هم یکی دیگر از سوژه‌هایی بود که مورد توجه قرار گرفت.

در بین تمام مدیران بازنشسته شاغل در کشور، خیلی‌ها منتظر روشن‌شدن تکلیف مهدی تاج هستند و انتقادها از او لحظه‌به‌لحظه بیشتر می‌شود. رئیس فدراسیون فوتبال که تا دو هفته قبل گفته بود جانبازی بالای 50‌درصد دارد و از قانون تمکین خواهد کرد، بعد از اینکه متوجه شد تنها 45‌درصد جانبازی دارد و طبق قانون باید از سمت خود استعفا بدهد،‌ سناریوی قدیمی غیردولتی بودن فدراسیون را با تاکید روی کلیدواژه تعلیق بر سر زبان‌ها انداخت. در شرایطی که او چندی پیش اعلام کرده بود به خاطر گرانی بلیت هواپیما تصمیم گرفته به لندن سفر نکند،‌ به یکباره اعلام کرد که در مراسم بهترین‌های فیفا شرکت خواهد کرد و ملاقاتی هم با جیانی اینفانتینو خواهد داشت. به همین منظور بسیاری از رسانه‌ها اخبار و اطلاعاتی درباره تلاش فدراسیون برای جلب حمایت فیفا در جهت مقاومت در برابر قانون بازنشستگی کشور منتشر کردند و این موضوع چیزی نبود که باعث خوشحالی منتقدان شود. برای مطلع شدن از میزان انتقادها به رئیس فوتبال که انگار تصمیم ندارد از سمت خود استعفا بدهد، فقط کافی است هشتگ مهدی تاج را دنبال کنید. بیش از 90‌درصد توییت‌ها و مطالب منتشرشده انتقادی است و همه خواهان اجرای قانون در فدراسیون فوتبال و مقابله با سیاست‌های فدراسیون برای بقا با استفاده از اهرم فیفا هستند.


تعداد بازدید :  209