شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# دریای_خزر # امیر_تتلو # محسن_چاوشی

رئیس‌جمهوری صبح دیروز برای شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر در شرایطی راهی آکتائو قزاقستان شد که به شکلی خیره‌کننده موضوع تقسیم دریای خزر در این اجلاس جنجال‌آفرین شد. مردم با داغ‌کردن هشتگ دریای خزر و چند هشتگ اعتراضی دیگر با الهام‌گرفتن از  نام خزر،‌ نسبت به شایعات مطرح‌شده درباره کاهش سهم ایران از دریای خزر اعتراض کردند. محمود صادقی، نماینده مجلس هم با انتقاد از این موضوع توییتی جنجالی منتشر کرد و نوشت: «رئیس‌جمهوری در حالی عازم #آکتائو شده که مفاد توافقات درباره رژیم حقوقی #دریای_خزر در‌ هاله‌ای از ابهام است؛ آیا راست است که سهم ۵۰‌درصدی ایران به ۱۱‌درصد سقوط کرده؟! آیا #ترکمنچای دیگری در راه است؟ مردم بدانید! نمایندگان مجلس اصلا در جریان توافقات #پشت_پرده نیستند!» البته سخنگوی وزارت امور خارجه در این خصوص توضیح داد که چنین بحثی اصلا در صورتجلسه این نشست نیست.
 
امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که بعد از لغو کنسرتی که قرار بود در ترکیه برگزار کند، حالا به یکی از سوژه‌های داغ شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. به گزارش خبرآنلاین، او که اعلام کرده زندگی حرفه‌ای خود را در خارج از ایران دنبال خواهد کرد، تأکید کرده آماده مصاحبه‌ و افشاگری درباره اتفاقاتی است که در ایران به‌ویژه زمان انتخابات و حمایتی که از ابراهیم رئیسی داشته است. پست‌های اینستاگرامی تند تتلو باعث شد حسابی مورد توجه قرار بگیرد و طبیعتا قضاوت‌های مختلفی هم در فضای مجازی درباره او انجام شد.
 
محسن چاوشی کلیپی از آلبوم ابراهیم را که مجوز نگرفته است، منتشر کرد تا عملا تهدید خود را درباره اینکه اگر مجوز آلبوم او را ندهند، آن را به صورت غیرمجاز منتشر خواهد کرد، عملی کند. چاوشی که حالا به خاطر آلبومش رسما با وزارت ارشاد و سیاست‌های مدیران آن زاویه پیدا کرده، حتی در کامنتی معنا‌دار پس از اتفاقات رخ‌داده نوشت: «وقتی خونه‌‌ات کوچیک شد عوض کن! وقتی محله‌ات خسته‌ات کرد، عوضش کن!...» در شرایط کنونی ویدیوی معرفی آلبوم مجوزنگرفته چاوشی به شکلی خیره‌کننده با استقبال مردم مواجه شده و باید دید درنهایت سرنوشت این خواننده محبوب چه خواهد شد. به‌ویژه حالا که ارشادی‌ها هم می‌گویند ترانه‌‌های این آلبوم امکان ندارد که مجوز بگیرد.


تعداد بازدید :  372