شماره ۱۴۵۴ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
صفحه را ببند
ارسال رایگان فکس با رایانه

شهروند|  شما می‌توانید بدون این‌که دستگاه فکس داشته باشید، با ‌ایمیل فکس ارسال کنید. این کار را، هم می‌توانید با استفاده از ویندوز و اندروید گوشی‌تان انجام دهید و هم سایت‌هایی هستند که به صورت رایگان آن را انجام می‌دهند. در ادامه به چند روش رایگان که شما را از خریدن دستگاه فکس بی‌نیاز می‌کند   می‌پردازیم.
ارسال فکس با ویندوز
با توجه به این‌که دستگاه فکس در بسیاری از موارد در دسترس نیست، می‌توان از کامپیوتر شخصی برای ارسال و دریافت فکس بهره برد. در این‌جا به توضیح ارسال فکس از طریق ویندوز 7 می‌پردازیم، البته باید گفت سایر نگارش‌های ویندوز هم این قابلیت را دارند.
برای انجام این کار به یک خط تلفن و یک مودم dial-up نیاز است. مودم dial-up ممکن است external یا internal باشد. پس از اتصال خط تلفن به مودم از کلید Start ویندوز وارد All programs  و سپس Windows Fax and Scan شوید. به صورت ساده‌تر می‌توانید در قسمت Search عبارت Windows Fax and Scan  را جست‌وجو کنید.
برای ارسال فکس گزینه New Fax را انتخاب کنید و در قسمت To  شماره تلفن گیرنده و در قسمت Subject موضوع و سپس متن مورد نظر خود را وارد کنید و گزینه Send را بزنید، اگر می‌خواهید یک صفحه اسکن‌شده یا عکس را ارسال کنید از گزینه‌های Insert Picture و Attach استفاده کنید. برای دریافت فکس توسط این نرم‌افزار هم کافی است برنامه Windows Fax and Scan  را اجرا کنید و هنگامی که با شما تماس گرفته شد، گزینه Receive Fax را انتخاب کنید و منتظر شوید تا فکس‌تان به صورت کامل دریافت شود.
ارسال و دریافت فکس با اندروید
اگر از گوشی یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید به کمک اپلیکیشن EFAX به راحتی می‌توانید فکس ارسال و دریافت کنید.
5سایت رایگان برای فرستادن فکس
نگاهی به بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای ارسال ایمیل به دستگاه‌های فکس به شما می‌گوید که کار کردن با این ابزار بسیار راحت است و به راحتی این امکان وجود دارد که با وارد کردن شماره فکس، داده‌ها را به‌طور مستقیم به هر یک از دستگاه‌های فکس بفرستید. در این‌جا 5 وب‌سایت را که از  بهترین برنامه‌ها استفاده کرده است، معرفی می‌کنیم.
FaxZero
این وب‌سایت، بهترین وب‌سایت رایگان یا پلتفرم است که می‌تواند برای ارسال ایمیل به فکس استفاده شود. اگر به‌دنبال خدمات نهایی با تحویل اطمینان از اطلاعات خود به فکس هستید، نباید این  وب‌سایت را از دست بدهید. با استفاده از این سرویس هر کسی می‌تواند تا 5 فکس در روز به اشتراک بگذارد.
 GotFreeFax
این یکی دیگر از بهترین وب‌سایت‌هاست که به کاربران امکان می‌دهد ایمیل‌ها را به فکس بفرستند. این سرویس می‌تواند برای اشتراک‌گذاری تا دو فکس با سه صفحه در هر پست الکترونیکی آنلاین استفاده شود.
 MyFax
بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، علاوه‌ بر سرویس‌های ذکرشده در بالا، این سرویس دارای دسترسی به بیش از ۴۰ کشور جهان است و می‌تواند از طریق سیستم‌های عامل‌ مختلف مانند اندروید، iOS  یا ویندوز و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این سرویس اجازه دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روز را برای شما فراهم می‌کند، پس از آن می‌توانید آن را برای دسترسی بیشتر خریداری کنید.
 Fax Free
از این  سرویس می‌توانید برای ارسال ایمیل به فکس استفاده کنید، همچنین فایل‌های رسانه‌ای و PDF، فرمت‌های فایل Adobe  و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.
 Hello Fax
اگر ایمیل شما شامل صفحات فراوانی باشد، همچنین این سرویس در کشورهای فراوانی کار کند، می‌توانید از این وب‌سایت استفاده کنید. می‌توانید حساب خود را ثبت و شروع به استفاده از این سرویس کنید که برای همه رایگان است.


تعداد بازدید :  393