شماره ۱۴۴۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# همراه_قهرمان # دالیچ # کی_روشی_پور # تتلو

درخواست وزیر ورزش برای معافیت هفت بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران جنجال زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی به راه انداخت. جدا از این مسأله که مردم اعتقاد دارند عملکرد تیم‌ملی در حدی نبوده که وزیر از ستاد کل نیروهای مسلح بخواهد این هفت بازیکن را از خدمت مقدس سربازی معاف کند،‌ کاربران فضای مجازی بیشتر از 6 بازیکن دیگر،‌ روی درخواست معافیت علی قلی‌زاده بحث دارند. این بازیکن در لیست اصلی تیم‌ملی در جام‌جهانی جایی نداشت و صرفا با نظر کی‌روش تیم را در روسیه همراهی کرد؛ به این ترتیب اصلا نباید شامل این درخواست می‌شد. به همین ترتیب هشتگ #همراه_قهرمان برای او داغ شد؛ مردم سوال می‌کنند که چون تیم را همراهی کرده باید از سربازی معاف شود.

برنامه پنجشنبه‌شب «بیست هجده» با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور به موضوع بررسی نتایج و دستاوردهای حضور هفت ساله کارلوس کی‌روش اختصاص داشت. مجری محبوب صداوسیما که مواضعی درباره طرفداری‌اش از کی‌روش وجود دارد، به عقیده برخی مخاطبان فضای مجازی در برنامه اخیر هم نتوانسته موضع شخصی‌اش را پنهان کند و حرف‌هایی در این خصوص زده است. به همین خاطر هشتگ «کی‌روشی‌پور» در فضای مجازی حسابی داغ شده است.

عکس‌هایی که از مائده هژبری و امیر مقصودلو (تتلو) در فضای مجازی منتشر شده، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. بسیاری از اهالی توییتر و اینستاگرام در این خصوص صحبت‌هایی مطرح کرده و جالب اینکه با هشتگ «تتلو» حملات زیادی به این خواننده زیرزمینی داشته‌اند.

موفقیت کرواسی با سرمربیگری دالیچ در جام‎جهانی و رسیدن به فینال این مسابقات جنجال بزرگی در فضای مجازی به راه انداخت؛ چرا که این مربی فصل  تا آستانه قبول هدایت استقلال هم پیش رفت ولی درنهایت به توافق نرسید. اخیرا هم در حاشیه دعوای برانکو و کی‌روش سرمربی پرسپولیس تأکید کرده بود که ایران برای برنده‌شدن در جام‌جهانی به مربی برنده‌ای چون دالیچ نیاز داشت. همین اتفاق باعث شد که حامیان کی‌روش این مطلب را عنوان کنند که دلالان  مربیان کروات پشت دالیچ بودند تا هر طور که شده برای او در ایران تیم پیدا کنند. حالا عملکرد خوب دالیچ در تیم‌ملی کرواسی باعث شد که نام این مربی بیشتر از هر فرد دیگری در روزهای اخیر در فوتبال ایران در توییتر مورد استفاده قرار بگیرد و منتقدان کی‌روش از نام دالیچ برای زیر سوال بردن عملکرد و رفتار این مربی پرتغالی  استفاده کنند.


تعداد بازدید :  528