شماره ۱۴۴۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
تریبون

حمیدرضا گرشاسبی: 8 باشگاه خوب پیشنهاداتی را برای جذب بیرانوند ارایه کرده‌اند که اکثر آنها تیم‌های خوب اروپایی هستند و یکی، دو تیم هم از آسیا به او پیشنهاد داده‌اند. رقم‌های خوبی هم برای جذب بیرانوند پیشنهاد داده‌اند. طی چند روز آینده با خودش صحبت می‌کنیم و با توجه به اینکه فعلا نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم، امیدواریم بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

 شهرام شکوهی:   خواننده‌ها برای شوآف و بزرگ‌کردن خودشون کنسرت‌هاشون رو کنسل می‌کنن، نه برای مردم اما منت سر مردم می‌گذارن. ما بلیت کنسرت رو به قیمت‌ سال 92 تعیین کردیم تا مردم بتونن بیان کنسرت نه این‌که برای معروف‌ترشدن کنسرتمون رو کنسل کنیم و منت بذاریم.
 

وینفرد شفر: متاسفانه نشد تمام بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و این موضوع طبیعی بود. برخی از آنها به اروپا رفتند، برخی به باشگاه دیگری رفتند و برخی دیگر نیز موفق نشدند رضایتنامه خود را از باشگاهی که با آن قرارداد دارند، بگیرند که این موضوع یک واقعیت در فوتبال است و باید آن را قبول کنیم.
 

محمد حسین فرحبخش:    رامبد جوان بچه بدی نیست. علی احمدی تحریکش کرده است، تهیه‌کننده برنامه خندوانه کسی است که مزاحمت برای سینمای ایران دارد. به نظر من احمدی صددرصد این‌جا مقصر است، چون رامبد به من گفت ایشان تدارکات من است و واقعا هم نشان داد تدارکات است. رامبد هم نباید گول این حرف‌ها را بخورد، چون من و رامبد ماندنی هستیم، اما احمدی‌ها باید برگردند سر شغل اصلی‌شان. من توصیه می‌کنم ایشان تهیه غذا بزند موفق‌تر می‌شود.
 

سعید فتاحی:       در صورتی که باشگاه استقلال نامه  انصراف خود را از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ اعلام کند، در آن صورت سازمان لیگ پرسپولیس را 3 بر صفر برنده دیدار سوپرجام اعلام  می‌کند.


تعداد بازدید :  457