شماره ۱۴۲۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

دولت در اجرای قانون اقتصاد مقاومتی تخلف کرده است
 علی لاریجانی در جریان جلسه صحن علنی دیروز مجلس و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد نحوه اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، گفت: دولت در اجرای قانون اقتصاد مقاومتی تخلف کرده است و توضیحات نماینده دولت اشکال عدم اجرای قانون را رفع نکرد. در سطح قوه مجریه جلساتی برقرار شد، اما قرار بود این جلسات برای هماهنگی قوا تشکیل شود و این قانون به دولت ابلاغ شده بود. دولت باید در جهت اجرای آن قدم برمی‌‌داشت.

«جمشید بسم الله» که نداریم پس چرا وضع دلار این‌گونه است؟
 مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران با بیان این‌که وضع معیشتی و اقتصادی مردم اصلا مناسب نیست، گفت: شب می‌خوابیم و صبح بلند می‌شویم و می‌بینیم قیمت‌ها از این‌رو به آن‌رو شده است. عضو فراکسیون امید در جریان بررسی طرح اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: اکنون که جمشید بسم الله‌ها نیستند، پس چرا وضع دلار در بازار این‌گونه است و هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم، قیمت دلار بیشتر شده است؟

توضیحات دفتر ستاد اقامه نمازجمعه درباره برگزاری نمازجمعه این هفته
ایسنا| مسئول دفتر رئیس ستاد اقامه نمازجمعه تهران اظهار کرد: ما به همه کسانی که باید درباره برگزاری نمازجمعه آمادگی داشته باشند، این موضوع را اعلام کرده‌ایم و تمام ائمه جماعات در کشور برای این موضوع آمادگی دارند که اگر نماز عید فطر به روز شنبه موکول شد نمازجمعه را در شهرهایشان برگزار کنند؛ چرا که اگر روز جمعه عید باشد نمازجمعه خود به خود منتفی می‌شود و مردم پس ازاقامه نماز عید به خانه‌های خود می‌روند.

 


تعداد بازدید :  234