شماره ۱۴۲۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد
صفحه را ببند
اسکورسیزی و اسپیلبرگ در پی یک بازیگر
پرزیدنت دی‌کاپریو وارد می‌شود

پولاد امین| در اتفاقی نادر در تاریخ سینما، در یکی، دو ‌سال آتی سینمادوستان یک بازیگر را در نقش دو رئیس‌جمهوری مختلف آمریکا روی پرده سینماها خواهند دید. این بازیگر کسی نخواهد بود به‌جز لئوناردو دی کاپریو و دو پرزیدنت خوش‌شانس سابق هم تئودور روزولت و اولیس اس گرانت هستند.
نکته جالب در مورد این خبر این‌که دی کاپریوی 43ساله پرافتخار و اسکارگرفته، نه‌تنها در نقش دو رئیس‌جمهوری سابق که در فیلم دو اسطوره کارگردانی، اسکورسیزی و اسپیلبرگ حضور خواهد داشت. درواقع او در نقش رئیس‌جمهوری آمریکا، در فیلم رئیس‌جمهورهای‌ هالیوود بازی خواهد کرد و این کنجکاوی بسیاری از سینمادوستان را موجب شده است.
هالیوود ریپورتر به این خبر واکنش جالبی نشان داده و نوشته که دی کاپریو که بارها از علاقه‌اش به بازی در نقش روسای جمهوری آمریکا حرف زده بود، از سوی صنعت سینما به آرزویش رسیده و ‌هالیوود تصمیم دارد در چند فیلم سینمایی این نقش مورد علاقه بازیگر را در اختیارش بگذارد.
دی کاپریو در نقش روزولت در فیلم مارتین اسکورسیزی کهنه‌کار بازی خواهد کرد. این دو در فیلم‌های گرگ وال استریت، جزیره شاتر، دارودسته‌های نیویورکی و هوانورد با هم همکاری داشته‌اند، و روزولت ششمین همکاری مشترکشان خواهد بود.
دی کاپریو نقش رئیس‌جمهوری اولیس اس گرانت را نیز برای استیون اسپیلبرگ بازی خواهد کرد. این غول دنیای فیلمسازی قبل از این، اگه میتونی منو بگیر را با دی کاپریو کار کرده است. فارغ از این‌که این فیلم‌ها چه زمانی جلوی دوربین خواهند رفت، ‌هالیوود ریپورتر دنبال این نکته مهم‌ و جالب‌ بوده که تاریخ‌شناسان آیا دی کاپریو را در نقش رئیس‌جمهوری مناسب می‌دانند و اگر جواب مثبت است، آن‌وقت در نقش کدام رئیس‌جمهوری ترجیح می‌دهند او را ببینند. نکته جالب این‌که تاریخ‌شناسان آمریکایی پاسخ‌های متفاوتی داده‌اند که نام این دو رئیس‌جمهوری در اقلیت محض قرار دارد. صدرنشین انتخاب‌های تاریخ‌شناسان، کندیِ جذاب و جوان است که نزدیکی بیشتری با لئوی فیلم تایتانیک نشان می‌دهد.


تعداد بازدید :  421