شماره ۱۳۸۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين
صفحه را ببند
خارج از گود‌


اهدای جایزه برترین کماندار جهان به نعمتی| در حاشیه جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک مراسم اهدای جایزه برترین کماندار ‌سال ۲۰۱۷ به زهرا نعمتی انجام شد. این جایزه توسط فدراسیون جهانی تیروکمان به ایران ارسال شد و صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز در حضور ورزشکاران این جایزه را به نعمتی اهدا کرد.
نامه خادم به شورای عالی امنیت ملی؛ مانع تعلیق شوید| رسول خادم به نمایندگی از خانواده بزرگ کشتی با ارسال نامه‌ای به اعضای شورای امنیت ملی از آنها درخواست کرد با ورود تیم دیپلماسی کشور در برابر مناسبات آمریکایی- صهیونیستی کمیته بین‌المللی المپیک، مانع از محرومیت کشتی‌گیران و تعلیق کشتی ایران شوند. خادم در بخشی از این نامه با اشاره به این‌که تلاش‌ها و تقاضای کمک خانواده بزرگ کشتی در چهارماه گذشته و به‌ویژه دو ماه اخیر برای حل این مشکل به نتیجه‌ای نرسیده است از اعضای محترم شورای امنیت ملی خواست تا با توجه به کارنامه مدیریتی کمیته بین‌المللی المپیک در چشم بستن در برابر مواضع سیاسی کشورهای دنیا و برخوردهای دوگانه این نهاد که نشان‌دهنده مناسبات دیپلماتیک در درون کمیته بین‌المللی المپیک است با ورود تیم‌های دیپلماسی واجد شرایط برای مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک، در این زمینه از ورزش ملی کشور دفاع شود.
الهه‌احمدی، رکورد تیراندازی جهان را زد| نخستین مرحله رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور طی روزهای گذشته در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ، الهه احمدی در قانون جدید 60 تیر موفق به کسب 630.3 امتیاز شد و بر سکوی نخست این رقابت‌ها تکیه زد. سون نیگ از چین در مسابقات جهانی مکزیک در اسفندماه 96 با کسب 629.5 امتیازعنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود.
انحلال تیم فوتسال قهرمان ایران و آسیا| تیم تأسیسات دریایی تهران که وحید شمسایی را به‌ عنوان مربی- بازیکن در اختیار داشت و نتایج خوبی هم با وی کسب کرده بود، مهدی جاوید را به‌عنوان آقای گل در ترکیب خود می‌دید و افتخارات تیمی و فردی متعددی طی ۴‌سال حضورش در فوتسال تجربه کرده بود، با اعلام مدیرعامل این باشگاه منحل شد. این تیم در ‌سال 2015 کسب دو جام قهرمانی در لیگ ایران، به‌عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا نیز رسید. به گفته مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی این تیم در هندبال به کارش ادامه می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  340