شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
سینمای ایران

روز گذشته خبرگزاری ایرنا خبر داد که الناز شاکردوست سر صحنه فیلم پیلوت دچار آسیب‌دیدگی شده است. ظاهرا هنگام فیلمبرداری در شهرک استقلال تهرانسر این بازیگر دچار حادثه شده و براساس گزارش‌ها به بیمارستان منتقل شده است. پارسینه هم نوشته که شاکردوست سر صحنه بشدت زمین خورده و بیهوش شده است. طبق اخبار رسیده، وی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده است. با توجه بشدت ضربه احتمال ضربه مغزی نیز وجود دارد. کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با میزان خبر، ضربه مغزی‌شدن این بازیگر را تکذیب کرد.

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با اشاره به پایان پیش‌فروش و اتمام بلیت‌های اختصاص‌یافته به سینماهای مردمی گفت: مردم نگران اخبار مربوط به فروش غیرقانونی بلیت‌ها نباشند؛ چراکه 20‌درصد از ظرفیت برای گیشه سینماها موجود است و تلاش می‌کنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم. عزت‌الله علیزاده گفت: طی روزهای 30 دی تا 2 بهمن تمامی ظرفیت اختصاص‌یافته به بخش پیش‌فروش مردمی به ‌صورت کامل به فروش رسید. با توجه به استقبال مخاطبان سینما، 1600 سری بلیت نیز به ظرفیت اضافه شد.

سارا و آیدا ساخته مازیار میری توانست جایزه بهترین فیلم آسیایی دهمین دوره جشنواره فیلم جایپور را به خود اختصاص دهد. در این فیلم که پیش از این درجشنواره فیلم خانه آسیا در اسپانیا و جشنواره فیلم‌های ایرانی در دالاس آمریکا نیز به نمایش درآمده بود، پگاه آهنگرانی، غزل شاکری، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان‌بخش و... به ایفای نقش می‌پردازند. خبر موفقیت این فیلم درجشنواره فیلم جایپور را روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد.

ساخته جدید فیلمساز ناشنوای ایرانی در یک فستیوال فیلم درسیاتل آمریکا به نمایش درمی‌آید. نام این فیلم پسر ناشنوای دانهام است و جدیدترین ساخته سینمایی لادن صحرایی نخستین فیلمساز ناشنوای کشور ایران به شمار می‌آید که قرار است در این رویداد فرهنگی مختص ناشنوایان حضور داشته باشد. چهارمین جشنواره دوسالانه جهانی فیلم‌ و هنر ناشنوایان سیاتل آمریکا 30 تا اول آوریل در آمریکا برگزار می‌شود.

بهنوش بختیاری ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی فیلم لازانیا شد. در این فیلم به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت، علاوه بر بهنوش بختیاری حضور عبدالله اسکندری به‌عنوان طراح گریم، امیر معقولی به‌عنوان مدیرفیلمبرداری، ‌هاشم علی‌اکبری به‌عنوان مدیر تولید و سحر شهامت به‌عنوان طراح صحنه و لباس قطعی شده است.


تعداد بازدید :  266