شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
آژير

مرگ سه عضو یک خانواده به علت گازگرفتگی
شهروند| سه عضو یک خانواده به علت گازگرفتگی در بومهن جان خود را از دست دادند.
رضا معتمدی، معاون عملیات اورژانس تهران درباره این حادثه گفت: «ساعت 8 صبح روز شنبه وقوع حادثه گازگرفتگی در بومهن به اورژانس تهران اعلام شد. بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. چهار نفر از اعضای یک خانواده دچار گازگرفتگی شده بودند که در معاینه اعضای این خانواده مشخص شد پدر 40ساله، مادر 30ساله و پسربچه 6ساله‌ای جان خود را از دست داده‌اند و کودک 6 ساله دیگری دارای علایم حیاتی بود.»
به گفته معاون عملیات اورژانس تهران، این کودک به بیمارستان لقمان منتقل شد.

کلاهبرداری از یک زن تحت عنوان خواستگار
میزان| زن جوانی که تحت عنوان خواستگار در فضای مجازی از زنان و دختران کلاهبرداری می‌کرد، در تحقیقات پلیس شهرستان آشتیان شناسایی و دستگیر شد.
 سرهنگ «محمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان درباره این پرونده گفت: «چند روز پیش دختری به پلیس شهرستان مراجعه کرد و ماموران را در جریان یک مورد کلاهبرداری و اخاذی در فضای مجازی قرار داد. در تحقیقات انجام شده، شاکی پرونده گفت که مدتی قبل با زنی آشنا شدم و او جوانی را برای ازدواج به من معرفی کرد. شماره تلفنی از خواستگار مرد در اختیارم قرار داد. مدتی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با هم در ارتباط بودیم تا این‌که بعد از گذشت مدتی از آشنایی، خواستگارم با عناوین مختلف، پول از من دریافت کرد. الان مدتی است با توجه به این‌که تعدادی از تصاویر خصوصی‌ام در اختیارش است، قصد اخاذی از من را دارد.»
به‌گفته گودرزی، با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام فرد کلاهبردار شناسایی و در منزلش دستگیر شد. تحقیقات نشان داد که این فرد خانمی است که شماره تلفن فرد خواستگار را در اختیار متهم پرونده قرار داده است. او در این مدت تحت‌ عنوان مرد خواستگار با شاکی پرونده در شبکه اجتماعی ارتباط داشته و از این طریق از او کلاهبرداری و اخاذی می‌کرده است.
رئیس پلیس آشتیان ادامه داد: «در مراحل بازجویی‌های تکمیلی، متهم دستگیر شده به دو مورد دیگر کلاهبرداری به این روش از بانوان به مبلغ ۲۰۰‌میلیون ریال اعتراف کرد.»


تعداد بازدید :  360