شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

پیشنهاد نجومی رئال به مسی قبل از خرید بیل| باشگاه رئال‌مادرید ماه ژوئن ‌سال 2013، یکی، دو ماه قبل از آن‌که گرث بیل را از تاتنهام بخرد، قصد داشت غرامت250‌میلیون یورویی فسخ قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را بپردازد و برای او هم سالانه 23‌میلیون یورو دستمزد در نظر گرفته بود.
یونایتد به‌دنبال تمدید قرارداد دخه‌آ| نشریه «سان» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد که سران باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد داوید دخه‌آ هستند تا دست رئال‌مادرید را که به جذب این دروازه‌بان مادریدی علاقه‌مند است، کوتاه کنند. منچستریونایتد در پیشنهاد جدید خود در نظر دارد دستمزد هفتگی‌ 210‌هزار پوندی دخه‌آ را به 300‌هزار پوند در هفته افزایش دهد تا از این حیث با پل پوگبا برابر شود.
افشای جزییات قرارداد نجومی مسی| سایت «فوتبال لیکس» در ادامه گزارش‌های افشاگرایانه‌اش در مورد قرارداد نجومی بازیکنان مشهور دنیای فوتبال از مبالغ هنگفت قرارداد جدید لیونل مسی پرده برداشت. طبق مستندات این گزارش، مسی هر‌سال 100‌میلیون یورو سود ناخالص دریافت خواهد کرد که تقریبا نیمی از آن خالص است؛ یعنی دو برابر دستمزد کریستیانو رونالدو در رئال مادرید. به عبارت بهتر، در طول 4‌سال قرارداد، مسی 400‌میلیون یورو پول دریافت می‌کند. درواقع 15‌درصد از این سود ناخالص 100‌میلیون یورویی در ‌سال مربوط به حق تصویر و پاداش وفاداری است که در صورت عدم ترک بارسلونا در طول مدت قرارداد به لیونل پرداخت خواهد شد. با احتساب تمام بندها و پاداش‌ها، این سود به رقم 104‌میلیون یورو می‌رسد. اگر مسی در 60‌درصد بازی‌ها حضور یابد، رقم قراردادش با افزایش 1.9‌میلیون یورویی همراه می‌شود و چنانچه در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، حدود 12‌میلیون یورو ناخالص دریافت می‌کند.
شروع تحقیقات درباره پولشویی در فروش میلان|  نشریات ایتالیا مدعی شدند که تحقیقات پلیس درباره پولشویی برلوسکونی با فروش میلان به یونگهونگ لی، مالک جدید باشگاه آغاز شده است. مذاکرات برای فروش سهام میلان در آوریل 2017 با موفقیت به پایان رسید و چینی‌ها مالکیت باشگاه را در اختیار گرفتند. روسونری بشدت مقروض بود و در مجموع، باشگاه با 720‌میلیون یورو به فروش رسید. با این‌حال، دو نشریه لا استامپا و سکولو مدعی شدند که میلان به قیمت 300‌میلیون یورو به فروش رسیده و باقی این رقم در حقیقت پولشویی بوده است.

 


تعداد بازدید :  283