شماره ۱۱۶۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

درآمد 2/1 میلیاردی رونالدو از عکس تبلیغاتی| شرکت انگلیسی Hopper در یک بررسی، فهرستی از ثروتمندترین‌ها در اینستاگرام را اعلام کرد. افراد مشهور از طریق یک عکس تبلیغاتی تا 500‌هزار یورو به دست می‌آورند. کریستیانو رونالدو در بین تمام ورزشکاران جهان از تبلیغات اینستاگرامی‌اش بیشترین درآمد را دارد. او در جهان هم بعد از یک خواننده و مدل سرشناس آمریکایی در رتبه سوم قرار دارد. رونالدو که 104‌میلیون نفر طرفدار دارد،‌ 350‌هزار یورو (یک‌میلیارد و 200‌میلیون تومان) از انتشار هر عکس تبلیغاتی کسب می‌کند.
خداحافظی مشهورترین داور ایتالیا| نیکولا ریتزولی، داور سرشناس ایتالیایی بازی نهایی جام‌جهانی 2014، یک‌سال زودتر از موعد مقرر از دنیای قضاوت خداحافظی کرد. ریتزولی که 6بار پیاپی بین سال‌های 2011 تا 2017 به‌عنوان بهترین داور ایتالیا انتخاب شد، می‌توانست تا‌ سال دیگر هم قضاوت کند اما تصمیم گرفت یک‌سال زودتر از دنیای قضاوت خداحافظی کند و به این ترتیب در جام‌جهانی 2018 سوت نمی‌زند.
فحش فرگوسن به مدیر برنامه‌های پوگبا| سرآلکس فرگوسن در حاشیه میزگردی در انگلیس،‌ در پاسخ به این سوال که چرا در‌ سال 2012 او و منچستریونایتد اجازه دادند پل پوگبا به یوونتوس تورین ملحق شود، از لفظ بسیار زشتی علیه «مینو رایولا»، مدیر برنامه ستاره فرانسوی استفاده کرد. وی گفت: چه گفتید، پل پوگبا؟ او یک مدیر برنامه بسیار ضعیف داشت. او  یک «...»! است!  مربی اسطوره‌ای یونایتد‌ها بعد از گذشت چند لحظه بر خود مسلط شد و گفت مدیر برنامه‌های او کاری را انجام داد که در یونایتد نماند و به یوونتوس برود.
بحران، ضربه‌ای به استادیوم‌سازی قطر نزد| قطع رابطه کشورهایی نظیر عربستان، امارات، مصر و بحرین با قطر باعث شده است که این کشور عربی برای میزبانی جام‌جهانی 2022 به دنبال شرکای جدیدی باشد. علی الکواری، نایب‌رئیس کمیته اجرایی جام‌جهانی در قطر اعلام کرد با توجه به قطع رابطه سیاسی با کشورهای مذکور، قطری‌ها به دنبال شرکای جدیدی هستند تا برای میزبانی جام‌جهانی به آنها کمک کنند.  ایران هم یکی از کشورهایی است که می‌تواند در این زمینه همکاری با قطر داشته باشد و از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار شود.


تعداد بازدید :  340