شماره ۲۷۳۲ | ۱۴۰۱ شنبه ۸ بهمن
صفحه را ببند
دست‌ها روی ماشه
گروه‌های مقاومت آماده رویارویی نظامی با رژیم اشغالگرند

سران رژیم صهیونیستی شاید باور نمی‌کردند اقدامات جنایت‌بار روز پنجشنبه ارتش این رژیم در به شهادت رساندن ۱۰ فلسطینی در جنین به‌سرعت با پاسخ محکم راکتی مقاومت روبه‌رو شود.
 گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی که با هماهنگی و همراهی نیروهای شاباک در جنین انجام و منجر به شهادت ۱۰ فلسطینی و مجروح شدن ۱۹ نفر دیگر شد، بامداد دیروز در دو مرحله اقدام به عملیات راکتی علیه مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی کردند. از همان زمان انجام جنایت صهیونیست‌ها در جنین گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش وحشیانه این رژیم بی‌پاسخ نخواهد ماند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با هدایت شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) روز پنجشنبه با هدف بازداشت یا ترور سه نفر از رهبران جنبش جهاد اسلامی به جنین یورش بردند. در اثر این اقدام تروریستی ۱۰ فلسطینی شهید و ۱۹ نفر دیگر مجروح شدند. پس از این اقدام تروریستی صهیونیست‌ها از جنین عقب‌نشینی کردند.
پس از حمله راکتی مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی در شهرها و شهرک‌های اطراف غزه در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، ارتش این رژیم صهیونیستی ضمن حمله به یکی از مواضع مقاومت در نوار غزه به نیروهایش دستور آماده‌باش داد.جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، بر گرفتن انتقام خون شهدای جنین تاکید و اعلام کرد که جنایات صهیونیست‌ها با پاسخ حتمی همراه خواهد بود و تل‌آویو با چنین جنایاتی به سمت شکست حرکت می‌کند.حماس در پایگاه خبری خود نوشت که پاسخ به این جنایت در راه است و در حد و اندازه آن خواهد بود، زیرا اگر رژیم صهیونیستی نیش و دندان نشان می‌دهد و بر جنایات خود در جنین می‌افزاید، خود را به سمت جنگ و شکست سوق می‌دهد. این جنبش با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی با گلوله، بسته انفجاری و هدف قرار گرفتن سربازان و تجهیزات نظامی آن پاسخ داده خواهد شد، خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها صبح دیروز بخشی از قدرت مقاومت یکپارچه را مشاهده کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم به دشمن هشدار داد که مقاومت برای پاسخ به جنایت‌های او و ورود به رویارویی همه‌جانبه تردید به خود راه نمی‌دهد.
هزاران فلسطینی ساکن غزه نیز علیه جنایت صهیونیست‌ها در جنین تظاهرات و اعلام کردند که «دست ما روی ماشه است و برای آزادسازی سراسر فلسطین، همچنان به گزینه مقاومت پایبند هستیم.»


تعداد بازدید :  100