شماره ۲۶۷۶ | ۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر
صفحه را ببند
 امضای تفاهم نامه میان دانشگاه فرهنگیان و هلال احمر  با هدف تحقق «جامعه تاب‌آور»
اجرای طرح «هر دانشجو معلم، یک امدادگر»

تفاهم نامه همکاری مشترک میان هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان با هدف تحقق طرح «هر دانشجو معلم، یک امدادگر»  به امضا رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه فرهنگیان و جمعیت هلال احمر صبح دیروز با حضور دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
کولیوند در جریان این مراسم گفت: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قالب طرح هر دانشجو معلم یک امدادگر آماده در روزهای سخت به امضا رسید.  
وی در ادامه بیان کرد: در دوران گام دوم انقلاب اسلامی و با تمرکز بر مفاد مندرج در بیانیه گام دوم به منظور کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان، توانمندسازی دانشجو معلمان، اساتید، کارکنان و همچنین تحقق اهداف عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر، ضروری است که آموزش های امدادی در دانشگاه بسط و توسعه یابد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه افزود: ارتقاء تاب آوری اجتماعی، آمادگی همگانی در جهت پیشگیری کاهش اثرات سوانح طبیعی تغییرات اقلیمی، گسترش همفکری و همکاری در ادامه خدمات داوطلبانه امدادی و بشردوستانه، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها تلاش برای تسکین آلام بشری از جمله سایر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

 


تعداد بازدید :  168