شماره ۲۶۰۹ | ۱۴۰۱ سه شنبه ۸ شهريور
صفحه را ببند
حادثه خونین در محور سه‌راهی هفتکل-اهواز

واژگونی یک اتوبوس در محور مواصلاتی سه‌راهی هفتکل بین غیزانیه‌های بزرگ و کوچک، چند مصدوم بر جای گذاشت.
امیرعباس نجفی سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با اعلام خبر واژگونی یک اتوبوس در محور مواصلاتی سه‌راهی هفتکل بین غیزانیه‌های بزرگ و کوچک گفت: «این حادثه در ساعت‌های ابتدایی بامداد روز هفتم شهریورماه رخ داد. بلافاصله پس از دریافت خبر در ساعت 2:39 از سوی مرکز اورژانس، 6 تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به‌همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با به‌کارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده‌اند. عملیات امدادونجات با همکاری عوامل امدادی به‌سرعت در حال انجام است. تاکنون 19 مصدوم امدادرسانی شده و از طریق آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.»
سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان افزود: «6 مصدوم نیز با تلاش نجاتگران هلال‌احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده‌اند. در مجموع تعداد مصدومان به 28 نفر رسیده  و این حادثه فوتی نداشته است.» نجفی بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب‌هنگام تاکید کرد و ادامه داد: «پرهیز از رانندگی با شرایط خواب‌آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.»
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز نیز در این‌خصوص گفت: «حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری مسیر اهواز، رامهرمز، بهبهان، بین غیزانیه-نزهه در ساعت 02:05 اطلاع‌رسانی شد.»
او با اشاره به اعزام 12 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه افزود: «در این حادثه به 25 مصدوم امدادرسانی شد که از این تعداد سه نفر سرپایی درمان شدند و 5 مصدوم به بیمارستان نفت اهواز، دو مصدوم به بیمارستان امام(ره) اهواز و 16 مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.»


تعداد بازدید :  179