شماره ۲۵۳۱ | ۱۴۰۱ شنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) صبح دیروز با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛ سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران؛ سردار احمد ذوالقدر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی و جمعی از فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

ایسنا- زورخانه حیدر کرار اهواز در حال حاضر تنها زورخانه فعال اهواز است که به مناسبت‌های مختلف نیز علاقه‌مندان به ورزش باستانی و زورخانه‌ای را کنار هم جمع می‌کند؛ زورخانه‌ای که نسبت به گذشته با استقبال بیشتر از سوی نوجوانان و جوانان و حتی پیشکسوتان، رنگ دیگری به خود گرفته است.

ایسنا- جشنواره گل محمدی با محوریت گلاب‌گیری و آیین گل‌غلتان نوزادان و با هدف ایجاد شور و نشاط عمومی در خانه تاریخی پورحسینی‌ها (خانه سلامت سمنان) در حال برگزاری است. اجرای آیین گلاب‌گیری، آیین گل‌غلتان نوزادان در گل‌های محمدی، حافظ‌خوانی، اجرای بازی‌های بومی، موسیقی محلی، شب شعر و ... از بخش‌های جانبی این جشنواره است.

ایرنا- روناک و آشوب دو عروسک غول‌پیکر سه‌متری هستند که هر روز برای شادی و هیجان کودکان و تعامل با بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اجرای نمایش می‌پردازند. فاطمه بحرینی و حامی علیزاده، هنرمندان عروسک‌گردان عضو گروه خارک در ایام جشنواره هدایت روناک و آشوب را بر عهده دارند.


تعداد بازدید :  170