شماره ۲۳۹۹ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۳ آذر
صفحه را ببند
تولید 17میلیون دوز دارو در آبان ماه
تداوم ساخت 13 قلم دارو در شرکت داروسازی سها

در آبان ماه جاری 17میلیون عدد دارو که شامل بیش از 13 قلم در دوزها و اشکال مختلف از جمله قرص، کپسول، شربت و سوسپانسیون است در شرکت داروسازی سها تولید شده است. تولید انواع قرص، کپسول، شربت و سوسپانسیون در دوزهای مختلف در شرکت داروسازی سها ادامه دارد.
در مدت یادشده ساخت 6 مورد نمونه برای تست منبع جدید (تغییر سورس) و همچنین آنالیز و بهینه‌سازی فرمولاسیون جدید دو مورد قرص آهسته رهش نیز انجام شده است.
در حال حاضر این شرکت داروهای بیماری‌های کلیوی، گوارشی، قلبی- عروقی، هورمونی، ضدالتهاب غیراستروئیدی، آنتی‌بیوتیک، ضد دیابت، ضد درد، ضد صرع، ضد قارچ، ضد تهوع، ضد مالاریا، کاهش‌دهنده کلسترول خون، مهارکننده آنزیم، شربت متادون، اعصاب و روان، آنتی‌هیستامین و آنتی‌نئوپلاستیک را مطابق با آخرین استانداردهای سازمان بهداشت جهانی تولید و عرضه می‌کند.
از محصولات راهبردی این شرکت می‌توان به داروهای هورمونی «فیناستراید» در دو دوز یک میلی‌گرم و پنج میلی‌گرم، داروی آسیفن که در درمان دردهای خفیف تا متوسط کاربرد دارد و مگنی میلک (سوسپانسیون خوراکی آنتی‌اسید) اشاره کرد.
 رعایت استـانداردهــای بین‌المللی و الزامات دارویی، ایجاد بستر مناسب برای تولید داروهای استراتژیک، حفظ کیفیت و تنوع‌بخشی به تولیدات از ویژگی‌های تولیدات این شرکت است.

 


تعداد بازدید :  271