شماره ۲۳۱۴ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
عکس خبر

جلسه هیأت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. در جلسه دیروز هیأت دولت، تأمین کالاهای اساسی و دارو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی، دارو و ذخایر کشور ارایه کردند.

در قدیم مردم عادی اجازه ورود به شهر ممنوعه در پکن را نداشتند. امروز این مجموعه در مرکز پایتخت جمهوری خلق چین یکی از پربازدیدترین مکان‌‌های جذاب برای گردشگران در این کشور است. در کنار «دیوار سرخ» این مجموعه، گردشگران بر صحنه‌ای شبیه یک خیمه‌شب‌بازی سایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، خود به سوژه عکاسان تبدیل می‌شوند.

تندیس سران گروه هفت در شهر استاکپورت بریتانیا نصب شده و جو راش، هنرمند بریتانیایی در ساختن آن از اثر هنری مانت راشمور در آمریکا الهام گرفته است. نام تندیس مانت ریسایکل‌مور است تا کنایه‌ای باشد از تأثیر پسماندهای الکترونیکی بر اقلیم و پیامدهای زیست‌محیطی تصمیمات سران هفت کشور برتر صنعتی جهان. این تصویر شامل چهره‌های نخست‌وزیران ایتالیا و کانادا، صدراعظم آلمان و رئيس‌جمهوری آمریکاست.

کوبایی‌های تبعیدی در برابر کاخ سفید در واشنگتن تجمع و تظاهرات کرده‌ و از دولت آمریکا خواسته‌اند، سیاست خود را در قبال کوبا با تحولات روز تطبیق دهد. کوبا در این روزها شاهد اعتراضاتی بی‌سابقه بوده است. در این کشور وضعیت دارو و مایحتاج عمومی روز به روز بدتر می‌شود و همه‌گیری کرونا به وخامت اوضاع دامن زده است.

 


تعداد بازدید :  373