شماره ۲۲۷۵ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- ساعت ۲۱، ۲۳ خردادماه حدود ۹ هکتار از نخلستان‌های اروندکنار دچار حریق شد. در این آتش‌سوزی بیش از ۲‌هزار و ۲۰۰ نخل مثمر در اروندکنار در آتش سوخت. در این آتش‌سوزی علاوه بر نخیلات، بخشی از نیزارهای منطقه نیز دچار حریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جعفر بن موسی کاظم (شاهرضا) از فرزندان بلافصل امام موسی کاظم، به امر برادر خود امام رضا (ع) برای ارشاد مردم به اصفهان سفر کرد که به دست ظالمان حکومت اموی در دامنه کوهی در‌ سال ۲۰۳ هجری قمری به شهادت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سیزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با محور‌یت، محرومیت‌زدایی و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و زمینه آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم استان البرز، عصر سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در مصلی شهر کرج برگزار شد.

تسنیم - مراسم پاسداشت سالروز اعطای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) از سوی فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه با حضور سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان و خانواده شهدا برگزار شد. در این مراسم برخی از خانواده‌های شهدای ارتش نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی (ع) را از فرمانده کل ارتش دریافت کردند و از تمبر یادبود این نشان نیز رونمایی شد.


تعداد بازدید :  372