شماره ۲۲۷۳ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد
صفحه را ببند
آخرین وضعیت مجری «عصرجدید»
احسان علیخانی و مبارزه با کرونا

احسان علیخانی چند روزی است که به کرونا مبتلا شده و الان دوران نقاهت را سپری می‌کند؛ قرار است در فصل زمستان فصل سوم «عصر جدید» با فضای نو ساخته شود.
امیرحسین بزرگ‌زادگان مدیریت رسانه پروژه «عصرجدید»  گفت که حال این مجری تلویزیون رو به بهبود است. اگرچه در روزهای ابتدایی، سخت و شدید بود، اما تحت درمان پزشک در خانه دوران نقاهت را سپری می‌کند و در چند روز آینده قرنطینه‌اش به پایان می‌رسد.»
آخرین باری که درباره «عصرجدید» صحبت شد، در آخرین قسمت برنامه مهران مدیری (دورهمی) بود. در آن برنامه احسان علیخانی پیشنهاد داد تا مدیری در جمع داوران جدید فصل سوم «عصرجدید» قرار بگیرد. او هم گفت: «خیلی دلم می‌خواهد حتما. اما باید راجع به آن فکر کنم؛ واقعا خیلی زود پاسخ می‌دهم.» احسان علیخانی (زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامه زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده، در سال ۱۳۸۰ بوده ‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته ‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامه ماه عسل یک چهره شد. او در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامه استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده ‌است.او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.


تعداد بازدید :  370