شماره ۲۲۵۴ | ۱۴۰۰ شنبه ۱ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- گیاه دارویی گل گاوزبان وحشی، به صورت خودرو در ارتفاعات ییلاقی استان گلستان رشد می‌کند. از خواص دارویی گل گاوزبان می‌توان به تصفیه‌کنندگی خون و آرامش‌بخشی اعصاب اشاره کرد. همچنین گل گاوزبان باعث تعریق شده و کلیه‌ها را تقویت و سرماخوردگی را برطرف می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان- مسابقه فوتبال در شالیزار «فوتچل» یک بازی محلی جذاب است که به منظور بازگشت جوانان روستا به شالیزار و آماده‌شدن برای فصل جدید کشاورزی قبل از شروع فصل نشاء در روستای کینچاه از توابع آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- نمایشگاه دستاورد‌های عملیاتی و کشفیات فاتب صبح پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا و سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- روستای «پیچ سید جابر» یکی از روستا‌های استان خوزستان است که در مسیر حمیدیه به سوسنگرد واقع شده است. شغل اصلی ساکنان این روستا دامداری و پرورش گاومیش است. با نزدیک‌شدن به فصل تابستان، شهر‌های خوزستان و به ویژه روستا‌ها با کمبود آب مواجه شده‌اند. گاومیش‌ها برای خنک‌سازی وابسته به منابع آبی هستند و گرما جان گاومیش‌ها و پرورش این حیوان را تهدید می‌کند.


تعداد بازدید :  359