شماره ۲۲۴۳ | ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
دستگاه‌ها شرایط دورکاری را اجرا کنند

به دنبال روند صعودی شیوع ویروس کرونا، رئیس سازمان اداری و استخدامی به تازگی طی بخشنامه‌ای فوری به دستگاه‌های اجرایی آنها را به رعایت دقیق شرایط و ضوابط تعیین‌شده در رابطه با کاهش حضور کارکنان بر اساس وضعیت شهرها ملزم کرده است.
طی روزهای اخیر و در ۱۵ اردیبهشت ماه، انصاری -معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی- طی بخشنامه‌ای آنی به دستگاه‌‌های اجرایی دستور اجرای دقیق بخشنامه دورکاری و نحوه فعالیت کارکنان را مورد تأکید قرار داده است.
معاون رئیس‌جمهوری اعلام کرده که با توجه به موج جدید ویروس کرونای جهش‌یافته و قرمزشدن وضعیت اغلب مناطق و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تقاضا برای سفر و کاهش ترافیک در سیستم حمل‌ونقل عمومی، کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی موظفند نسبت به اجرای دقیق بخشنامه آبان ماه با موضوع نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در هر یک از شرایط سه‌گانه هشدار داده و جهت کاهش حضور نیروی انسانی براساس وضعیت شهرها اقدام کنند.
انصاری تأکید داشته که دستگاه‌های اجرایی باید نتایج خود در این رابطه را در مرکز به کمیته عالی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و در استان‌ها به استانداری اعلام کنند.
او همچنین اعلام کرده که با هر گونه تخطی در مورد رعایت بخشنامه مربوط به نحوه فعالیت کارکنان برخورد خواهد شد.


تعداد بازدید :  429