شماره ۲۲۳۲ | ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
دستگیری ۲ سارق همه فن‌حریف

دو سارق که علاوه بر سرقت خودرو، از انباری منازل سرقت می‌کردند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.
چهاردهم فروردین‌ماه ‌سال‌جاری یکی از شهروندان با در دست‌داشتن پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی مراجعه کرد. او به مأموران گفت که خودروی پرایدش را در چهارراه استقلال پارک کرده بود اما هنگام مراجعه متوجه می‌شود خودرو سرقت شده است.
با دریافت مشخصات خودرو این مشخصات در سامانه پلیس ثبت شد. با ثبت به موقع سرقت در سامانه سراسری پلیس آگاهی، خودرو پراید شاکی توسط مأموران گشت کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس را در همان روز کشف کردند. یکی از سارقان دستگیر و شخص دیگری که همراه او بوده، از محل گریخت. با دستگیری یکی از سارقان و متواری‌شدن نفر دوم که در سرقت خودروی شاکی نقش داشته، پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و در این راستا دستگیری متهم متواری در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
کارآگاهان در ادامه با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند محل‌های تردد شهاب را شناسایی کنند. متهم با هماهنگی قضائی ۴ روز بعد در یکی از پاتوق‌هایش در شمیران نو که برای مصرف موادمخدر مراجعه کرده بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
با دستگیری هر دو متهم و مواجهه آنها با ادله‌های به دست آمده به جرم سرقت خودرو شاکی و به دو سرقت از انباری منازل نیز اعتراف کردند. با تکمیل تحقیقات مشخص شد از دو محل سرقت اماکن خصوصی حدود ۲۰۰‌میلیون ریال به دست آورده‌اند. سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف متهمان به سرقت پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهمان با قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.»

 


تعداد بازدید :  201