شماره ۲۲۳۲ | ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه سفرش به ایران به قصد زیارت بارگاه منور رضوی پنجشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ وارد مشهد شد و پس از زیارت حرم مطهر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

ایسنا- با گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور پیداکردن ماسک‌های رهاشده در گوشه وکنار شهر یا طبیعت کار سختی نبود. بعضی افراد که به سختی می‌توانم آنها را هموطن بنامم، طبیعت را میراث پدری خود می‌پندارند و ماسک‌های آلوده خود را در هر نقطه‌ای که فکرش را بکنید، رها کرده بودند. کاش یادمان باشد تمام موجودات به اندازه انسان‌ها حق زیستن دارند. روزی که این عکس را گرفتم تا مدت‌ها به این فکر می‌کردم اگر  این ماهی که در بند بی‌فرهنگی و خودخواهی ما انسان‌ها گرفتار شده بود، می‌توانست حرف بزند، چه می‌گفت.

ایسنا- طرح پیشگیرانه معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان‌رضوی با حضور ۳۴نفر از دستگیرشدگان و متهمان حوادث چهارشنبه آخر سال و گرداندن آنان در سطح شهر و مشاهده آثار رفتار هنجارشکن خود، اجرا شد.

ایسنا- نخاله یا به عبارتی دیگر ضایعات ساختمانی یا نخاله‌های ساختمانی، عبارت است از موادی که به شکل ناخواسته و تصادفی در عملیات ساخت‌وساز تولید می‌شود. این ضایعات شامل مصالح ساختمانی از قبیل عایق، میخ، سیم برق، میلگرد و نیز ضایعات حاصل از فرآیند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی، کنده درختان و قلوه‌سنگ‌ها می‌شود. رهاسازی زباله‌های پلاستیکی و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها یکی از معضلات زیست‌محیطی شهر همدان شده که ممکن است این نخاله‌ها دارای سرب، آزبست یا سایر مواد خطرناک نیز باشد.


تعداد بازدید :  219