شماره ۲۲۲۲ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
برملاشدن راز قتل مرد اراکی پس از یک‌سال

کارآگاهان پلیس راز قتل مردی که حدود یک‌سال پیش به قتل رسیده و جسدش در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک رها شده بود را کشف کردند.
در یکی از روزهای اردیبهشت‌ماه ‌سال گذشته، گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در بررسی جسد مشخص شد که این فرد به قتل رسیده و در این محل رها شده است.
تحقیقات تخصصی پلیس در رسیدگی به این موضوع آغاز شد. با پیگیری‌های تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از عامل اصلی قتل به دست آمد.
با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، سرانجام عامل اصلی این قتل که با یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در ارتباط بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در اراک
 دستگیر شد.
با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیرشده به این قتل به دلیل برخی اختلافات اعتراف کرد.
در بازجویی‌های انجام‌شده مشخص شد که قتل در محلی دیگر انجام شده و فرد قاتل با یک دستگاه خودروی سواری، جسد مقتول را در این محل رها کرده است. در ادامه تحقیقات، خودروی مورد استفاده در جابه‌جایی جسد نیز در یک پارکینگ در سطح شهرستان کشف شد.
کامیار چهری، رئیس‌پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: «با تکمیل تحقیقات پلیس، جوان قاتل به همراه یکی از بستگان مقتول که در جریان این قتل بود، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.»

 


تعداد بازدید :  102