شماره ۲۱۹۵ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
عکس‌خبر

تسنیم - اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در رأس هیأتی از وزرا، معاونین و مسئولان کشوری، برای افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی، بررسی مسائل و مشکلات و نیز پیگیری طرح‌های در دست اجرای استان کردستان، به این استان سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صبح یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ با علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی پیرامون موضوعات فنی و ترتیبات اجرایی توقف نظارت‌های فراتر از پادمان و پروتکل الحاقی بحث و گفت‌وگو کرد.

تسنیم - با شیوع گسترده ویروس کرونا در خوزستان و قرمز شدن وضع استان، مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهر اهواز از افراد مشکوک به کرونا طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت بصورت رایگان نمونه‌گیری می‌کنند. مرکز بهداشت شرق اهواز در ساعات مختلف (صبح و بعدازظهر ) نمونه‌گیری می‌کند و این نمونه‌ها را به آزمایشگاه شفای بیمارستان گلستان انتقال می‌دهد و ظرف ۴۸ ساعت نتیجه تست بصورت پیامک به فرد مراجعه‌کننده ارسال می‌شود.

ایسنا-‌ سال ۱۳۱۲ حاج محمدعلی، پل فعلی را روی پل قبلی مربوط به ‌سال ۱۲۹۰ شمسی ساخته، این پل با نمای آجری یکی از بناهای باقی‌مانده از بافت تاریخی روستای کن است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. نوروز پر باران ‌سال ۱۳۹۸ و سیل آن‌ سال پل تاریخی کن را دچار آسیب کرد. پل «کن» در دوران قاجار روی رودخانه کن احداث شد و مدت‌ها تنها راه ارتباطی روستای کن با اطراف بود.

 


تعداد بازدید :  288