شماره ۲۱۸۱ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ بهمن
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان - اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع‌ مقدس و مقاومت سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ با حضور سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نمایش «کجایی ابراهیم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در تالار حافظ به روی صحنه رفت. نمایش «کجایی ابراهیم» روایتی از ساعت‌های آخر سقوط کانال کمیل را به صحنه می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نمایشگاه کشفیات چهل‌ویکمین مرحله از اجرای طرح رعد توسط کلانتری‌ها و نیروی انتظامی ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

تسنیم- تالاب هشیلان در دامنه جنوبی کوه خورین در استان کرمانشاه و در دشتی وسیع با شیب مختصر از شمال به جنوب واقع شده است. در این تالاب حدود ۱۱۰ جزیره کوچک و بزرگ با مساحت تقریبی از ۱۰۰ مترمربع تا حدود یک هکتار شکل گرفته است. هشیلان که به دلیل مأوا دادن به پرنده‌های مهاجر جزو مناطق حفاظت شده در نظر گرفته شده است، تنها تالاب استان کرمانشاه است که به‌عنوان یک اکوسیستم آبی همواره مورد توجه علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی بوده است.


تعداد بازدید :  213