شماره ۲۱۷۷ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- مراسم آغاز همزمان سه‌هزار‌میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور، پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری‌ و پرویز فتاح‌، رئیس بنیاد مستضعفان در محل سالن همایش‌های ساختمان ستاد بنیاد مستضعفان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نزدیک یک‌سال است به دلیل گسترش ویروس کرونا، تلفن هوشمند با وجود برطرف نشدن مشکلات و تهدیدات قبلی خود به یک جایگزین و ابزار تحصیل تبدیل شده و کلاس درس و میزونیمکت مدارس را از رونق انداخته و جزیی از آموزش‌وپرورش شده است. حالا نداشتن تلفن همراه ممنوع و موجب دردسر دانش‌آموز و معلمان است.

ایسنا- در ایام شیوع ویروس کرونا و با آبی شدن اکثر شهرها و برداشتن ممنوعیت تردد بین‌شهری، شهرهای سیاحتی و زیارتی ازجمله شهر قم شاهد حضور زیاد مردم، زائران و مجاوران در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) است و این موضوع و تراکم جمعیتی می‌تواند شرایط را برای شروع موج جدید ابتلا به ویروس کرونا مهیا سازد.

ایسنا- موزه هنرهای معاصر تهران بعد از بیش از دو‌ سال تعطیلی به منظور مرمت‌وبازسازی، درنهایت عصر روز پنجشنبه (۹ بهمن‌ماه) با نمایش مجموعه آثار اهدایی زنده‌یاد منیژه میرعمادی، از هنرمندان معاصر ایران، به صورت رسمی افتتاح شد.

 


تعداد بازدید :  272