شماره ۲۱۴۵ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۱ دي
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#رئیس جمهور نظامی #نه به خودکشی

«نظامی‌ بودن یا نبودن تا زمانی که مجری قانون، کار خود را به‌درستی انجام دهد و مرعوب و تطمیع نشود، مشکلی نیست. اگر مجری یا قانون سست باشند، سوء‌استفاده‌کنندگان در هر لباسی می‌توانند ظاهر شوند. مثال:  بانک سرمایه، آینده،...»
یا«ولی ما #رئیس_جمهور_نظامی کت‌وشلواری نمی‌خوایم، باید این سوسول بازیارو بذاره کنار، نظامی باید لباس نظامی تنش باشه با نشان و درجاتش، همین قدر شیک»
یا«رئیس‌جمهوری نباید کمتر از۴۰سال داشته باشد=آذری جهرمی نباشد!ر.ج نباید سابقه اقامت در خارج داشته باشد=ظریف نباشد!ر.ج میتواند نظامی باشد=قالیباف یا هر سپاهی دیگری میتواند باشد!کلا  از این به بعد هر کی خودمون خواستیم باید بشه!»
یا«مسئولان بدانند که در انتخابات 1400ریاست جمهوری نظامیان باید حضور وسیع داشته باشند مردم مطمئن هستند که اگر نظامی رئیس‌جمهوری شود هم نظم و هم اقتدار و هم ثروت و اقتصاد در ایران به حد اعلا می‌رسد نظامیان واقعا دست پاکند و امتحان خوبی داده‌اند»

«بسیار ترسناک شده واقعا! و من خیلی از بی‌اعتنایی قشر خاصی از مردم حتی نسبت به زندگی خودشان در حیرتم یک کیسی اخیرا دیدم بچه نوجوان دوبار خودکشی در ماه گذشته و مادرش دنبال آرایشگاه شب یلدا بود برای مو و ناخن و تدارک تزیینات .بیشتر شبیه به خوابه تا واقعیت»یا«خودکشی کردن راه‌حل نیست؛ فراره اونم فراری که صرفاً خودت رو راحت می‌کنی و بار غم‌وسختیِ همیشگی‌اش رو میذاری رو دوش بچه‌هات و خیلی راحت اونارو می‌سپاری به زندگی‌ای که خودت ازش فرار کردی! قطعا همسرت هم بعد یه مدت میره پی زندگی‌اش پس به‌جای فرار بجنگ و الگوی خوب باش برا بچه‌ها»


تعداد بازدید :  173