شماره ۲۱۴۴ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ آذر
صفحه را ببند
عامل قتل‌عام خانوادگی در تویسرکان دستگیر شد

شب گذشته قاتل خانواده پنج نفره تویسرکانی در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.
بیست‌وپنجم آذرماه بود که جسد یک پدر و دختر در حوالی گاوداری در تویسرکان پیدا شد. فردی با مراجعه به گاوداری پسرعموی خود متوجه آثار خون در محل شد. او متوجه غیبت بستگانش در محل شده بود، برای همین بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرد. با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. با کشف جسد این دختر و پدر، مأموران پلیس در جریان قرار گرفتند. آنها موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این‌باره پرداختند. در ابتدا جسد دختری حدودا سی‌ساله پیدا شد. پدر خانواده نیز به فاصله حدود ۱۰۰متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد.به دنبال کشف جسد این دو عضو یک خانواده، پلیس دریافت که سه عضو دیگر همین خانواده مفقود شده‌اند. بنابراین تلاش‌ها برای روشن‌کردن ابعاد حادثه و پیداکردن آنها آغاز شد؛ درحالی‌که تجسس‌ها در رابطه با راز این جنایت مخوف ادامه داشت،  جسد سه عضو دیگر خانواده در حوالی همان گاوداری پیدا شد. تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و دو فرزند پسر را در حوالی گاوداری شناسایی و کشف کردند.
با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف‌شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید. شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق ۷۰متر رها کرده باشند. از این‌رو با جرثقیل و یک تیم غواصی اجساد مادر و دو پسر از درون چاه بیرون آورده شد. رضا زارعی، جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه گفت: «اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده ادامه دارد. به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات، نتیجه پرونده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
 علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان نیز دراین‌باره گفت: «جست‌وجو‌ها برای یافتن جسد پسر دیگر این خانواده ادامه دارد. هرچند تا جواب پزشکی قانونی اعلام نشود، نمی‌توان علت اصلی مرگ را به‌طور شفاف گفت، اما ظواهر امر نشان از این دارد که مقتولان بر اثر ضربه با شیء سخت به قتل رسیده‌اند.»
سردار امیری، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه گفت: «با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس نهایتا جمعه شب گذشته قاتل در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد. پلیس با دستگیری قاتل اصلی در یکی از استان‌های کشور همچنان به دنبال علل و انگیزه‌های این قتل‌های هولناک است.»در حال حاضر مردم تویسرکان از زمان کشف اولین جسد عضو خانواده در سه روز پیش داغدار هستند. تنها بازمانده این خانواده که پسر بزرگ خانواده بود و در تهران ساکن است، به دلیل تألمات روحی واردآمده همچنان در بهت و حیرت است. مردم با جدیت و انسجام خواستار اجرای اشد مجازات برای عاملان این جنایت هولناک هستند.


تعداد بازدید :  220